نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۱

دیده شدن بازی جدید و معرفی‌نشده الکترونیک آرتز در فروشگاه آمازون

ساعاتی پیش شعبه بریتانیای فروشگاه آمازون در اقدامی غافلگیرکننده پروژه معرفی‌نشده الکترونیک آرتز با نام رمزی Project C را برای کنسول پلی استیشن 5 فهرست کرد.

دقایقی پیش فروشگاه آمازون در بریتانیا با فهرست کردن پروژه در دست ساخت و معرفی نشده الکترونیک آرتز به‌نوعی از وجود بازی جدید این استودیو خبر داد. این پروژه مرموز که با نام رمزی Project C ثبت شده، فعلا بنابر اطلاعات ارائه شده در صفحه مربوطه فروشگاه آمازون برای عرضه برای کنسول پلی استیشن 5 برنامه‌ریزی شده است. 

چنانچه دقت داشته باشید، تمام بازی‌های معرفی شده استودیوی الکترونیک آرتز در حال حاضر در مرحله پیش‌فروش قرار دارند؛ بنابراین این پروژه احتمالا یک بازی جدید و غافلگیرکننده خواهد بود. 

همانند همیشه تنها پس از گذشت دقایقی از انتشار تصویر صفحه Project C در فضای مجازی بحث و تبادل نظر کاربران و گیمرها شروع شد. بسیاری اعتقاد دارند از آنجایی که اخیرا گزارش‌هایی مبنی‌بر تلاش‌ها و فعالیت‌های استودیوی EA Motive جهت زنده کردن مجموعه Dead Space مطرح شده، این پروژه ممکن است نسخه ریمیک احتمالی این سری پرطرفدار باشد.

البته باید توجه داشته باشید تمام این احتمالات درواقع حدس‌وگما‌ن‌های کاربران است و تا زمانیکه سران الکترونیک آرتز به این پروژه واکنشی نشان ندهند، نمی‌توان با اطمینان از ماهیت آن صحبتی کرد.

پروژه جدید استودیوی الکترویک آرتز با نام رمز Project C برای پلی استیشن 5

در جریان کنفرانس مالی اخیر الکترونیک آرتز با سهام‌داران، اندرو ویلسون، مدیرعامل این استودیو، اعلام کرد که شرکت در تلاش است تا بازی‌ها و مجموعه‌های جدیدی را به علاقه‌مندان ارایه دهد. «ما افتخار می‌کنیم که استودیوهای کدمسترز، GLU و متال‌هد به خانواده الکترونیک آرتز ملحق شده‌اند. ما انتظار داریم که درکنار هم بازی‌ها و تجریباتی را خلق کنیم که باعث خوشحالی کاربرانمان شود. ما یک خط لوله عمیقی از محتویات جدید که شامل بازی‌ها و مجموعه‌های جدید، تمرکز عمیق‌تر روی بازی‌های تلفن‌های همراه و همچنین ارایه تجربیاتی که به کاربران وابسته‌اند، داریم. ما همچنان روی فرصت‌های مختلف به‌منظور جذب کردن بازیکنان جدید سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.

تمرکز روی سه بازی ریسینگ، گسترش بازی‌های EA Sports، توسعه آثار شوتر بلاک‌باستری و حرکت به سمت بازی‌های پلتفرم موبایل همگی نشان از رشد و پیشرفت مشهود الکترونیک آرتز در سال مالی ۲۰۲۲ و فراتر از آن است. ما بی‌صبرانه منتظر عرضه محتویات و بازی‌های جدید و جذاب خود در سال جاری هستیم.»

حال نوبت شما است تا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. آیا باید منتظر بازگشت سری Dead Space باشیم؟ 


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده