// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۰

عبور فروش پلی استیشن 5 از مرز ۱۰ میلیون نسخه

کنسول پلی استیشن 5 توانسته است زودتر از تمامی کنسول‌های قبلی پلی استیشن‌، تعداد ۱۰ میلیون نسخه به فروش برساند.

بزرگ‌ترین مشکل سونی در حال حاضر با کنسول پلی استیشن 5 این است که به نظر می‌رسد آن‌ها به‌دلیل تقاضای بسیار زیاد، نمی‌توانند به اندازه کافی این کنسول را تولید و عرضه کنند. در گزارشی که به‌تازگی منتشر شده است تخمین زده شده که کنسول پلی استیشن 5 تا به الان تعداد ۱۰.۱ میلیون دستگاه فقط در ۳۵ هفته فروخته است، درحالی‌که فروش این تعداد برای کنسول پلی استیشن 4 حدود ۳۹ هفته طول کشیده بود.

طبق این گزارش که توسط وب سایت VGChartz منتشر شده، تخمین زده شده که کنسول پلی استیشن 5 در پایان هفته شنبه ۱۹ تیر، تعداد ۲۵۳۹۰۷ واحد دیگر فروخته است که به‌طور رسمی میزان فروش کنسول را از خط ۱۰ میلیون نسخه عبور می‌دهد.

دیدن فروش بیشتر کنسول‌های پلی استیشن 5 اتفاق خوبی است زیرا با رشد فروش کنسول پلی استیشن 5، سونی درنهایت از ساخت بازی برای پلی استیشن 4 دور می‌شود و فقط بازی‌ها را برای پلی استیشن 5 منتشر می‌کند. این اتفاق می‌تواند به‌دلیل فروش بسیار سریع پلی استیشن 5 نسبت به تمامی کنسول‌های پیشین آن‌ها زودتر رخ دهد. 

باتوجه‌به احتمال عرضه نسخه سبک‌تر پلی استیشن 5 دیجیتال ما امیدواریم تولید مدل‌های جدید این کنسول برای سونی آسان‌تر باشد و امیدواریم که به‌زودی شاهد پایان یافتن مشکلات تولید این کنسول باشیم.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده