// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۰

واکنش منتقدین به بازی F1 2021

بازی F1 2021 مدتی پیش روانه بازار شد و میانگین امتیازات آن خبر از یک بازی با کیفیت را می‌دهد.

درکنار بازی‌های ریسینگ آرکید، بازی‌های شبیه‌سازی هم همیشه مخاطبان خود را دارند که دراین‌میان، سری F1 چندسالی است که تجربه‌ی بسیار خوبی را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. شرکت کدمسترز (Codemasters)، سازنده سری فرمول وان، در تلاش است تا با ارائه ویژگی‌های جدید و ازطرفی کامل‌تر کردن ویژگی‌های قبلی، هرسال تجربه‌ی بهتری را ارائه دهد.

یکی از مواردی که در F1 2021 شاهد آن هستیم، وعده بهتر شدن هوش‌مصنوعی رانندگان نسبت‌به نسخه‌های پیشین است. حال دیگر راننده‌های به‌راحتی به شما اجازه عبور نمی‌دهند و باید توانایی‌های خود در رانندگی بازی‌های شبیه‌ساز را بیش‌ازپیش بهبود دهید. همچنین F1 2021 امسال یک تغییر گسترده دیگر هم کرده که مربوط‌به ناشر می‌شود. 

دیگر کدمسترز وظیفه نشر این بازی را ندارد و پس از خریداری شدن توسط الکترونیک آرتز، حال EA Sports وظیفه نشر سری فرمول یک را برعهده خواهد داشت. مدتی پیش F1 2021 روانه بازار شد و میانگین نمرات آن نوید یک بازی سرگرم کننده و با کیفیت را برای هواداران این مجموعه می‌دهد. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان را در زومجی بخوانید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

F1 2021

  • سازنده: کدمسترز
  • ناشر: الکترونیک آرتز
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس
  • سبک: شبیه‌ساز رانندگی 

نبرد ماشین‌ها در F1 2021

گاد ایز گیک: ۹۰ از ۱۰۰

F1 2021 یک پکیج کامل است. بخش داستانی بریکینگ پوینت تجربه‌ی تک‌نفره خوبی را ارائه می‌دهد، رانندگی در بازی خارق‌العاده است و محتوای بسیار دیگری برای بازیکنان تدارک دیده شده است. بدون توجه به اینکه آیا هوادار واقعی این ورزش هستید یا خیر، محتویات بسیاری برای بازیکنان وجود دارد.

اسکرین رنت: ۹۰ از ۱۰۰

باتوجه‌به وجود حالت Career که می‌توان آن را یکی از همه‌جانبه‌ترین Career Modeهای بازی‌های ورزشی دانست و گزینه‌های متعددی را برای کاربران در دسترس قرار می‌دهد، F1 2021 یک بازی سرگرم کننده برای کاربران تازه‌وارد و کاربران قدیمی و حرفه‌ای به حساب می‌آید.

فوربس: ۸۸ از ۱۰۰

موارد بد زیادی در مورد F1 2021 وجود ندارد. آخرین نسخه از این مجموعه همچنان عملکرد خوب این سری را ادامه داده است. با اضافه شدن بهبودهایی در زمینه بصری و صوتی، می‌توانستیم به یکی از بی‌نقص‌ترین بازی‌های ریسینگ نگاه کنیم. بااین‌حال F1 2021 همچنان عالی است. 

هابی کنسولز: ۸۶ از ۱۰۰

F1 2021 یک بازی ریسینگ عالی است، مخصوصا زمانی‌که پشت فرمان ماشین خود قرار گرفته و سیستم بسیار خوب هدایت ماشین را حس می‌کنید. حالت‌هایی مثل بخش داستانی و حالت‌های قدیمی بازی می‌توانستند بهتر باشند، اما همچنان می‌توانید رقابت همیلتون و فرستاپن برای پیروزی را حس کنید.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

F1 2021 بهترین نسخه از مجموعه فرمول وان از نظر شخصی‌سازی و ظاهری است که وجود مواردی مثل تجربه‌ی حالت Career به‌صورت دو‌نفره، جذاب ظاهر شده است. به‌لطف بخش داستانی بریکینگ پوینت شاهد یک بازی با محوریت F1 برجسته هستیم، اما شخصیت‌پردازی بازی می‌توانست بهتر باشد. ازطرفی ساختار این بخش تاحدی مخاطب را یاد Drive to Survive محصول نتفلیکس می‌اندازد. بااین‌تفاسیر اضافه کردن یک بخش داستانی به سری فرمول یک یک کار ریسک‌پذیر بود که ارزش آن را داشت و من منتظر آینده و دیدن محتویات بیشتر از این بخش هستم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده