// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۸

جیمز باند جدید سازندگان هیتمن ، سندباکس خواهد بود

بازی جیمز باند جدید که فعلا فقط از آن با عنوان Project 007 یاد می‌شود، ظاهرا به سبک بازی‌های هیتمن شرکت IO Interactive می‌خواهد داستان‌گویی Sandbox (سندباکس) را در دستور کار خود قرار دهد.

آگهی‌های شغلی که به‌تازگی خبر از سوم‌شخص بودن زاویه‌ی دید بازی 007 جدید داده بودند و به وجود اِلِمان‌های اکشن در گیم‌پلی آن اشاره کردند، حالا اطلاعاتی بیشتر از قبل را هم فاش کرده‌اند. ما از قبل می‌دانستیم که بازی جیمز باند شرکت IO Interactive قرار است به داستان ریشه‌ای شکل‌گیری شخصیت باند بپردازد و تبدیل شدن او به مامور 007 را نشان بدهد. حتی برخی از شایعات می‌گفتند که شاید دقیقا مثل سری جدید هیتمن، پروژه 007 درنهایت تبدیل به یک سه‌گانه در جهان بازی‌های ویدیویی شود که البته اقتباس مستقیم هیچ‌کدام از داستان‌های قبلا روایت‌شده با محوریت جیمز باند نخواهد بود.

حالا می‌دانیم که سازندگان نه‌تنها در حال خلق یک تکنولوژی هوش مصنوعی جدید در استودیو برای بازی جیمز باند هستند، بلکه روی سیستم شوتینگ متفاوت با قبل و مکانیک‌های جدید نسبت به هیتمن برای مبارزات تن به تن نیز کار می‌کنند. در همین حین همه می‌دانیم که هیتمن چه‌قدر به‌عنوان یک بازی مخفی‌کارانه‌ی سندباکس که آزادی عمل معرکه‌ای به گیر می‌دهد، توسط افراد مختلف مورد ستایش قرار گرفته است. آگهی شغلی رسمی قرارگرفته در سایت شرکت مستقل IO Interactive از جیمز باند جدید به‌عنوان «یک بازی داستانی سندباکس» یاد می‌کند. مدام همان‌گونه که انتظار می‌رفت، بیش‌ازپیش به نظر می‌رسد که پروژه 007 شباهت‌های قابل توجهی به هیتمن دارد.

در همین حین ظاهرا بازی James Bone به مراتب بیشتر از سه هیتمن اخیر شامل حس‌وحال سینمایی و داستان‌گویی مفصل خواهد بود. راستی تیم سازنده به تکنولوژی هوش مصنوعی پروژه 007 اعتماد زیادی دارد و آن را بسیار پیشرفته و نو به شمار می‌آورد. در صورتی که شرکت IO Interactive واقعا بتواند بازی جیمز باند را با تمرکز بیشتر روی داستان‌گویی جذاب و صد البته مکانیک‌های بهبودیافته‌ی اکشن و مخفی‌کاری بازی Hitman 3 ارائه دهد، نتیجه می‌تواند برای بسیاری از گیمرها هیجان‌انگیز باشد. اکنون ۹ سال از عرضه‌ی آخرین بازی جیمز باند می‌گذرد؛ محصولی پراشکال که تقریبا هیچ‌کس را راضی نکرد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده