نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۶

احتمال عرضه نسخه سبک تر پلی استیشن 5 دیجیتال

سونی احتمالا در آینده‌ای نزدیک دست به عرضه نسخه‌ای جدید از پلی استیشن 5 دیجیتال بزند.

طبق دفترچه‌ راهنمای منتشر شده در سایت سونی برای کنسول پلی استیشن 5، به‌نظر می‌رسد این شرکت ژاپنی در صدد عرضه نسخه‌ای جدید از پلی استیشن 5 دیجیتال است. این نسخه‌ی جدید گویا هفت درصد از نسخه حال حاضر پلی استیشن 5 دیجیتال سبک‌تر است. مدل جدید پلی استیشن 5 دیجیتال که احتمالا با کد CFI-1100B به بازار عرضه شود، ۳۰۰ گرم از نسخه حال حاضر پلی استیشن 5 دیجیتال (با کد CFI-1000B) سبک‌تر خواهد بود. کاهش وزنی که احتمالا بسیاری از کاربران متوجه آن نشوند.

به‌نظر می‌رسد کاهش وزن تنها تغییر نسخه به‌روزرسانی‌شده و احتمالی پلی استیشن 5 دیجیتال نخواهد بود. بنابر گزارش‌ها، نسخه جدید و احتمالی پلی استیشن 5 دیجیتال علاوه‌بر کاهش وزن، با یک پیچ بهبودیافته در قسمت پایه‌ی کنسول عرضه خواهد. همان‌طور که می‌دانید کنسول پلی استیشن 5 دارای یک پایه است که به کمک یک پیچ در قسمت پایینی کنسول نصب می‌شود. برخی از کاربران در چند ماه گذشته با پیچ تعبیه شده در این پایه و استفاده از آن به مشکل خورده‌اند. حال به نظر نسخه جدید پلی استیشن 5 دیجیتال این مشکل را حل می‌کند.

سونی تاکنون عرضه نسخه جدید پلی استیشن 5 دیجیتال را تایید یا رد نکرده است اما طبق شواهد به‌نظر می‌رسد عرضه نسخه‌ بهبودیافته از پلی استیشن 5 دیجیتال موضوعی قطعی است. کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 5 دیجیتال در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) به‌صورت رسمی عرضه شدند. پلی استیشن 5 پس از مدتی به رکورد سریع‌ترین فروش یک کنسول خانگی در کشور آمریکا دست پیدا کرد. پلی استیشن 5 در ماه‌های اخیر با کمبود موجودی مواجه بوده اما با این وجود تاکنون بیش از ۸.۶ میلیون نسخه از این کنسول به فروش رسیده است.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده