نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۶

احتمال عرضه ریمستر Final Fantasy Pixel برای پلتفرم های بیشتر

احتمال دارد بازی Final Fantasy Pixel شامل ۶ بازی نخست فاینال فانتزی برای پلتفرم‌های بیشتری عرضه شود.

طرفداران مجموعه فاینال فانتزی برای مدت مدیدی خواستار عرضه نسخه ریمستر ۶ بازی اول این مجموعه بوده‌اند، خصوصا که امروزه به‌دست آوردن نسخه کامل این بازی‌‌ها بسیار سخت شده است. اسکوئر انیکس بالاخره در E3 امسال از بازی Final Fantasy Pixel Remaster شامل ۶ بازی اول فاینال فانتزی رونمایی کرد، اما این اتفاق چندان به مذاق طرفداران خوش نیامد، چراکه این Final Fantasy Pixel Remaster فقط برای عرضه روی پی‌ سی، iOS و اندروید معرفی شد.

اسکوئر انیکس حال با نشر مطالبی احتمال عرضه بازی Final Fantasy Pixel Remaster را برای پلتفرم‌های دیگر افزایش داده است. اخیرا بخش سوالات متداول بازی Final Fantasy Pixel Remaster در وب‌سایت اسکوئر انیکس در دسترس قرار گرفته است و در آن اعلام شده در صورت تقاضا بالای طرفداران، ممکن است بازی Final Fantasy Pixel Remaster برای پلتفرم‌های دیگر هم عرضه شود. اسکوئر انیکس در این صفحه درباره سختی ریمستر کردن بازی‌‌هایی تا این حد قدیمی مطالبی به اشتراک گذاشته است. اسکوئر انیکس همچنین در این صفحه اعلام کرده آن‌ها به‌دلیل عملکرد فوق‌العاده گوشی‌های موبایل به سراغ این پلتفرم رفته‌اند.

بازی Final Fantasy Pixel Remaster البته عرضه‌ای پراکنده خواهد داشت. به این ترتیب که در ابتدا سه بازی اول آن در تاریخ ۲۸ ژوئیه (۷ تیر) برای پی‌سی، iOS و اندروید عرضه خواهند شد و سه بازی دوم پس از این تاریخ و در زمانی فعلا نامشخص در دسترس قرار خواهند گرفت. حال باید دید باتوجه‌به درخواست بسیار زیاد هواداران، بازی Final Fantasy Pixel Remaster برای پلتفرم‌های بیشتری عرضه می‌شود یا خیر. اولین بازی مجموعه فاینال فانتزی در سال ۱۹۸۷ عرضه شد و این مجموعه به مرور زمان جای بیشتری و بیشتری را در تاریخ ویدیوگیم از آن خود کرد. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده