// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۷

بازی جدید جیمز باند احتمالا سوم شخص خواهد بود

آگهی شغلی جدید شرکت IO Interactive به این نکته اشاره می‌کند که پروژه 007 جدید قرار است بازیکن را با زاویه‌ی دید سوم‌شخص در نقش جیمز باند قرار بدهد.

باتوجه‌به هیتمن تعجبی ندارد که بازی جیمز باند جدید شرکت IO Interactive از دوربین با زاویه‌ی دید Third-Person بهره ببرد. در آگهی شغلی جدید منتشرشده می‌خوانیم که سازندگان به‌دنبال یک طراح هوش مصنوعی هستند که تجربه‌ی کار با بازی‌های اکشن سوم‌شخص را داشته باشد. همچنین IO Interactive مجددا تاکید کرد که در این پروژه با داستانی جدید برای شخصیت جیمز باند مواجه می‌شویم که اقتباس مستقیم هیچ‌کدام از قصه‌های روایت‌شده برای این کاراکتر محبوب و معروف نیست.

سازندگان می‌گویند که بازی جیمز باند به‌نوعی داستان ریشه‌ای این شخصیت را روایت می‌کند تا بفهمیم که اصلا چگونه انقدر معروف شد و حتی عنوان 007 را به‌دست آورد. شرکت IO Interactive که اکنون دیگر به‌صورت مستقل کار می‌کند و کمی هم گسترش پیدا کرده است، در اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی به معرفی بسیار کوتاه و کلی بازی جیمز باند خود پرداخت.

بسیاری از گیمرها وقتی به 007 و جیمز باند در جهان بازی‌های ویدیویی فکر می‌کنند محصولاتی با زاویه‌ی دید اول شخص را به یاد می‌آورند که شاید گل سرسبد آن‌ها بازی GoldenEye 007 کنسول N64 باشد. اما وجود آثاری همچون بازی Everything or Nothing، محصول سال ۲۰۰۴ میلادی به یاد ما می‌آورد که صنعت/هنر ویدیوگیم در گذشته نیز «جیمز باند»های سوم-شخص را به رسمیت شناخته است. اکنون حدودا ۹ سال از زمان عرضه‌ی آخرین بازی ویدیویی 007 می‌گذرد و باید دید شرکت IO Interactive چگونه مجددا مجموعه جیمز باند را به گیمرها معرفی خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده