// شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶

تاخیر مجدد بازی Rainbow Six Extraction

بازی Rainbow Six Extraction به‌دلیل اینکه زمان بیشتری برای بهبود عملکردش لازم دارد، باری دیگر تاخیر خورد.

چندی پیش یوبیسافت بالاخره از بازی جدید خودش با نام رسمی Rainbow Six Extraction رونمایی کرد. در بازی Rainbow Six Extraction، بازیکنان هدایت سربازانی حرفه‌ای و آموزش‌دیده را برعهده خواهند داشت که باید با موجودات فضایی که به زمین حمله کرده‌اند، مبارزه کنند. فصل تأخیر بازی‌ها بار دیگر فرا رسیده است و این بار به نظر می‌رسد که بازی‌های استودیو یوبیسافت تأخیر می‌خورند.

بازی Rainbow Six Extraction که قبلاً قرار بود ۲۵ شهریور ماه منتشر شود تا ژانویه ۲۰۲۲ (دی-بهمن ماه سال جاری) تأخیر خورد. در یک پست وبلاگ جدید تیم توسعه بیان کرد که این بازی یک تجربه AAA تمام عیار است که نحوه بازی و تفکر بازیکنان را درباره بازی‌های کوآپ تغییر خواهد داد. آن‌ها در ادامه گفتند:« ما به‌دنبال استفاده از این فرصت برای صرف وقت بیشتر برای عملی کردن چشم انداز ما به این بازی به روشی که شایسته آن است در ژانویه ۲۰۲۲ هستیم. ما اطمینان داریم Rainbow Six Extraction همان بازی عمیق، کوآپ و هیجان‌انگیزی است که ما می‌خواستیم تولید کنید و همان بازی‌ است که شما انتظار تجربه‌ش را دارید.»

این اولین‌بار نیست که این بازی کوآپ تأخیر خورده است. در ژوئن سال ۲۰۱۹ این بازی با نام Rainbow Six Quarantine معرفی شد و در ابتدا قرار بود در اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه شود. این بازی متعاقباً به سال مالی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ موکول شد که در تاریخ ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ به پایان رسید. یک سال بعد یوبیسافت اعلام کرد قصد دارد این بازی را بین آوریل ۲۰۲۱ و سپتامبر ۲۰۲۱ منتشر کند. به نظر می‌آید که تأثیر همه گیری ویروس COVID-19 همراه‌با مقیاس بزرگ این پروژه احتمالاً نقشی در این تأخیر اخیر داشته باشد.

بازی Rainbow Six Extraction در حال حاضر برای برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، گوگل استادیا و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده