// شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۳

مدیر اپیک گیمز: ارائه Steam Deck یک حرکت فوق‌العاده از ولو است

تیم سوئینی، مدیرعامل و موسس شرکت اپیک گیمز عرضه‌ی استیم دک توسط شرکت ولو را یک حرکت فوق‌العاده به شمار آورد.

نباید انکار کرد که معرفی Steam Deck توسط شرکت Valve خیلی‌ها را هیجان‌زده کرده است. گیب نیوئل هم گفت که اگر این دستگاه به درستی عرضه شود، شاید استیم دک واقعا به موفقیت‌های بزرگی برسد. بالاخره کم نیستند گیمرهایی که از شنیده ایده‌ی استفاده از یک کامپیوتر گیمینگ دستی به هیجان می‌آیند. گویا حتی رقیب ولو هم از دیدن استیم دک به هیجان آمد؛ تیم سوئینی، مدیرعامل و موسس شرکت اپیک گیمز که عملا با اپیک گیمز استور بارها به فروشگاه دیجیتالی استیم شرکت ولو حمله کرد.

سوئینی در توئیتر خود نوشت: «یک حرکت فوق‌العاده از ولو! یک کامپیوتر/کنسول دستی ترکیبی که SteamOS از آرچ لینوکس را اجرا می‌کند و پلتفرم بازی است که کاربر توانایی نصب ویندوز، فروشگاه‌های دیجیتالی دیگر و نرم‌افزارهای مد نظر خود روی آن را دارد».

نباید فراموش کرد که شما عملا می‌توانید روی استیم دک به نصب اپیک گیمز استور و خرید، دانلود و اجرای بازی‌های آن نیز بپردازید. زیرا شرکت Valve نمی‌خواهد کاربرها را محدود کند. Steam Deck در سه مدل ۴۰۰ دلاری، ۵۳۰ دلاری و ۶۵۰ دلاری عرضه می‌شود که تفاوت اصلی آن‌ها در سرعت و حجم حافظه‌ی داخلی دیده می‌شود. اگر می‌خواهید بیشتر با سخت‌افزار جدید معرفی‌شده توسط ولو آشنا شوید، «Steam Deck معرفی شد؛ گیمینگ پی سی قابل حمل ولو» را در زومجی بخوانید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده