نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۶

پشتیبانی از دسته پلی استیشن 5 در نسخه‌ کامپیوتر بازی Call of Duty: Cold War

به‌روزرسانی جدید Call of Duty: Black Ops Cold War پشتیبانی از دوال‌ سنس را به نسخه‌ی کامپیوتر این بازی اضافه می‌کند.

با عرضه‌ی به‌روزرسانی فصل چهارم بازی Black Ops Cold War که با مدتی پیش با نام Reloaded معرفی شده بود، پشتیبانی از کنترلر دوال سنس و قابلیت‌های آن به نسخه پی سی بازی می‌آید.

پشتیبانی از دسته پلی استیشن 5 هم‌اکنون در بخش Controller در تنظیمات بازی قابل دسترس است. قابل ذکر است که در جریان فهرست تغییرات این پچ جدید که چند روز پیش منتشر شد، اطلاعاتی از پشتیبانی بازی از دوال‌سنس به چشم نمی‌خورد و کاربران انجمن ردیت با بررسی در تنظیمات بازی این قابلیت را کشف کردند.

این به‌روزرسانی پشتیبانی از فناوری‌ Haptic Triggers یا تریگر های انطباقی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این فناوری که از یکی ویژگی‌های منحصربه‌فرد دسته پلی استیشن 5 است، میزان سختی و سرعت حرکت ماشه‌های کنترلر را باتوجه‌به سلاح‌های مختلف درون بازی تغییر می‌دهد و تجربه‌ی هیجان انگیزی برای بازیکنان به وجود می‌آورد. Black Ops Cold War یکی از نخستین بازی‌های سال گذشته بود که پشتیبانی از این تکنولوژی را در نسخه‌ی PS5 خود اعمال کرد و حالا شرکت تری‌آرک در جریان این به‌روزرسانی به بازیکنان نسخه پی‌سی بازی نیز این امکان را می‌دهد تا از این ویژگی هیجان انگیز استفاده کنند. البته بازیکنانی که تمایلی به استفاده از این فناوری در بخش چندنفره بازی را ندارند، می‌توانند به‌راحتی این قابلیت را غیرفعال کنند.

پشتیبانی از کنترلر دوال سنس در نسخه کامپیوتر بازی Black Ops Cold War

محتویات دیگری مانند بخش ۱۲ نفره Rush، اسکوراسترایک‌ها، سلاح‌ها و اپراتورها و بخش‌های چندنفره جدید از جمله مواردی هستند که در جریان این آپدیت به بازی اضافه شده است. تعدادی از این محتوای تازه مانند نقشه Mauer Der Toten و اپراتور Requiem’s Grigori Weaver مخصوص بخش زامبی بازی هستند که در طول هفته‌های آینده به بازی اضافه خواهند شد. این موارد ازطریق باندل Tracer Pack: Weaver Operator Bundle برای بازیکنان بخش چندنفره و مود پرطرفدار وارزون در فروشگاه بازی قابل خریداری خواهد بود.

محتوای جدید فصل چهارم بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

علاوه‌بر بهبودهای جزئی فنی و تغییرات کوچک در بالانس گیم‌پلی بازی، بسته‌های الحاقی دیگری مانند پلی‌لیست Mama’s Armory Basket و یک پلی‌لیست اول شخص تک‌نفره جدید از جمله آپدیت‌هایی هستند که قرار است به‌زودی برای مود Dead Ops Arcade 3 بخش زامبی بازی منتشر شوند.

فصل چهارم بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در حال حاضر برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده