// جمعه, ۲۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۰

عدم حضور بازی جدید جنگ ستارگان در EA Play Live امسال

شرکت الکترونیک آرتز به‌صورت رسمی تایید کرد که گیمرها قرار نیست در رویداد EA Play Live 2021 شاهد بازی جدیدی از مجموعه‌ی Star Wars باشند.

چند روز پس از تایید عدم حضور مجموعه بازی Dragon Age و سری بازی Mass Effect در رویداد EA Play Live سال ۲۰۲۱ میلادی، حالا می‌دانیم که در این برنامه نباید منتظر بازی Star Wars باشیم. اکانت رسمی EA Star Wars در توئیتر نوشت: «ما هیچ بازی استار وارز جدیدی را در رویداد ۲۲ ژوئیه نشان نمی‌دهیم. اما همگی به سوی آینده می‌نگریم تا سال بعد با شما جشن بگیریم؛ وقتی که چشم‌اندازمان برای کهکشان بسیار بسیار دور را به اشتراک می‌گذاریم».

واضح است که شرکت EA با اعلام این اخبار بازی قصد جلوگیری از هیجان‌زده شدن بیش از اندازه‌ی طرفدارها برای کنفرانس پیش‌رو را دارد. ما می‌دانیم که الکترونیک آرتز دیگر تنها سازنده‌ی بازی برای مجموعه جنگ ستارگان نیست و همین حالا یوبیسافت دارد روی یک بازی Star Wars بزرگ کار می‌کند. در عین حال متن توئیت نشان می‌دهد که قطعا کار شرکت EA با این جهان عظیم خلق‌شده توسط جرج لوکاس افسانه‌ای تمام نشده است و در سال ۲۰۲۲ میلادی اطلاعاتی راجع به پروژه یا پروژه‌ی جدید خود را با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد. قطعا بسیاری از گیمرها منتظر دنباله‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order هستند.

نمایی از بازی استاروارز جدای فالن اوردر

رویداد EA Play Live سال راس ساعت ۲۱:۳۰ روز پنج‌شنبه، ۳۱ تیر به وقت ایران آغاز می‌شود و مطابق شایعات در آن بازی Dead Space را خواهیم دید. همچنین می‌دانیم که کنفرانس اصلی این برنامه حدودا ۴۰ دقیقه زمان خواهد برد.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده