نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۷

برطرف شدن مشکلات نسخه پی سی Resident Evil Village در آینده نزدیک

کپکام امروز تأیید کرد که نسخه پی سی Resident Evil Village به‌زودی آپدیت جدیدی را دریافت می‌کند که مشکل افت فریم و نقص عملکرد این بازی را برطرف خواهد کرد.

براساس گزارش وبسایت یوروگیمر، آپدیت جدید بازی Resident Evil Village به‌زودی به حل مشکل لگ و افت فریم در نسخه پی این بازی خواهد پرداخت. ظاهراً این مشکلات از قفل امنیتی DRM نشأت می‌گیرند و نسخه‌ی کرک شده‌ی این بازی عملکرد به مراتب بهتری دارد. گزارش اخیر نشریه دیجیتال فاندری نیز این موضوع را تأیید می‌کند.

سخنگوی کپکام در واکنش به این خبر گفته: «تیم توسعه‌دهندگان این بازی هم‌اکنون روی بسته‌ی آپدیت جدیدی کار می‌کنند که دقیقاً به مسئله‌ی عملکرد بازی در پلتفرم پی سی اختصاص خواهد یافت. این آپدیت به‌زودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین در ادامه جزئیات بیشتری از آن ارائه خواهد شد.»

چند روز پیش، کانال یوتیوب MVG مقایسه‌ای میان نسخه رسمی و کرک شده‌ی Resident Evil Village انجام داده بود که نشان می‌داد قفل امنیتی DRM مشکلات عدیده‌ای را برای عملکرد این بازی ایجاد کرده است. به‌طوری که خریداران نسخه رسمی بازی از فروشگاه استیم، با افت فریم تصاویر بازی تا بیست فریم بر ثانیه دست‌وپنجه نرم می‌کردند، درحالی که کاربران نسخه کرک شده‌ی آن هرگز زیر ۶۰‌ فریم‌برثانیه را تجربه نمی‌کنند. این مشکل فارغ از توانایی سیستم‌ مورد استفاده کاربران رخ داده و حتی در هنگام استفاده از قوی‌ترین سیستم‌های گیمینگ نیز بعضاً با لگ و افت فریم مواجه می‌شویم.

نمایی از دموی بازی رزیدنت اویل 8

هشتمین قسمت از مجموعه‌ی ترسناک و سبک بقای رزیدنت ایول در ماه می برای پی سی و کنسول‌های بازی منتشر شد. زومجی در بررسی بازی Resident Evil Village امتیاز خوب ۸.۵ را به این بازی اختصاص داده است. ماجرای این بازی، بعد از اتفاقات بازی Resident Evil 7: Biohazard رخ می‌دهد؛ جایی که ایتان وینترز و همسرش میا لیوینگ در یک خط داستانی کاملاً جدید، فارغ از وقایع وحشتناک گذشته‌ی خود در آرامش زندگی می‌کنند. اما همین که شروع به تشکیل زندگی مشترک خود می‌کنند، بار دیگر فاجعه‌ای به سراغ آن‌ها می‌آید.

بازی Resident Evil 8 هم‌اکنون برای پی سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و گوگل استیدیا عرضه شده است.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده