// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۵

تنظیمات گرافیکی جدید برای Ninja Gaiden: Master Collection

به تازگی آپدیت جدیدی برای بازی Ninja Gaiden: Master Collection منتشر شده و در جریان آن شاهد اضافه شدن تنظیمات گرافیکی به بازی هستیم.

مدتی پیش بود که بازی Ninja Gaiden: Master Collection روانه بازار شد و روی کنسول‌ها از نظر فنی عملکرد خوبی داشت، اما نکته جالب، نبود تنظیمات گرافیکی برای نسخه کامپیوتر بازی بود. ازاین‌رو بازیکنان نمی‌توانستند رزولوشن و سایر تنظیمات مد نظر خود را روی بازی اعمال کنند.

این در حالی است که به‌تازگی تیم نینجا (Team Ninja)، سازنده Ninja Gaiden: Master Collection، آپدیتی را برای بازی تدارک دیده که در جریان آن شاهد اضافه شدن تنظیمات گرافیکی به بازی هستیم. ازاین‌رو کاربران پس از به‌روزرسانی بازی روی استیم و اجرای آن، می‌توانند به مواردی مثل تغییر رزولوشن، Vsync، Triple Buffering، Display Shaders و موارد دیگر دسترسی پیدا کنند. 

بااین‌حال موارد درنظر گرفته شده برای بخش تنظیمات گرافیکی بازی هم بسیار ساده و جزو موارد پایه برای یک بازی روی کامپیوتر به حساب می‌آید. بازی Ninja Gaiden: Master Collection توانست از زومجی نمره ۷ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی بازی Ninja Gaiden: Master Collection نوشته است:

Ninja Gaiden: Master Collection شامل نسخه سیگما بازی Ninja Gaiden و Ninja Gaiden 2 است که همچنان جذاب و سرگرم کننده هستند. هرکدام از آن‌ها به‌خوبی از المان‌های هک اند اسلش استفاده کرده و به طرق مختلف مخاطب را سرگرم می‌کنند. این در حالی است که نسخه Razer's Edge به هیچ وجه در حد و اندازه دو نسخه دیگر ظاهر نشده و عملکرد ضعیفی دارد که بخش اعظم آن، به عملکرد نامناسب المان‌های گیم‌پلی مثل سیستم درخت مهارت‌ها و مکانیسم‌های مبارزه‌ای مربوط می‌شود. همچنین طراحی بسیار بد دوربین هم سبب شده تا کاربران امروزی نتوانند آنطور که باید و شاید با این کالکشن ارتباط برقرار کنند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده