// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۱

احتمال معرفی بازی Company of Heroes 3 تا چند ساعت دیگر

تا همین چند ساعت پیش ویدیویی در کانال توییچ استودیوی Relic در حال پخش بود که محتوای آن، احتمال معرفی Company of Heroes 3 را تا ساعاتی دیگر قوت می‌بخشد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کانال توییچ استودیوی Relic Entertainment، سازنده‌ی مجموعه بازی محبوب Company of Heroes تا همین چند ساعت پیش در حال پخش ویدیویی بود که ظاهرا در آن تصاویر خبری قدیمی و سیاه‌و‌سفیدی مربوط‌به جبهه‌ی ایتالیا در جنگ جهانی دوم نشان داده می‌شد. در این ویدیو یک شمارش معکوس نیز وجود داشت که امروز، ۱۳ ژوئیه ساعت ۹:۳۰ شب به وقت تهران به پایان می‌رسید. به احتمال زیاد این ساعت و تاریخ قرار است زمان رونمایی از بازی جدید استودیوی رلیک باشد.

باتوجه‌به تم نظامی و جنگ جهانی ویدیوی مذکور، خیلی عجیب نیست که باور کنیم بازی جدید رلیک قرار است نسخه‌ی جدیدی از Company of Heroes باشد. البته فارغ از اینکه بازی جدید آن‌ها چه باشد، می‌دانیم که به بازی Age of Empires 4 ربطی ندارد. قسمت چهارم Age of Empires برای مایکروسافت در حال ساخت است و برای انتشار در ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برنامه‌ریزی شده است.

Company of Heroes 2 آخرین نسخه از مجموعه Company of Heroes بود که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. همچنین وب‌سایت رسمی این مجموعه در حال حاضر از دسترس خارج شده است و این ممکن است به این معنی باشد که ظاهر وب‌سایت Company of Heroes قرار است برای معرفی نسخه‌ی جدید این مجموعه تغییر کند.

بد نیست خاطرنشان کنیم که مالک رلیک شرکت سگا است. استودیوی کریتیو اسمبلی نیز یکی از زیرمجموعه‌های سگا است که به خاطر ساخت سری بازی‌های استراتژی Total War شناخته می‌شود. آخرین بازی رلیک Warhammer 40,000: Dawn of War III بود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره بازی جدید استودیوی رلیک چیست؟ آیا جزو کسانی هستید که دوست دارند شاهد معرفی Company of Heroes 3 باشند؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده