نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۹

احتمال انتشار نسخه‌ بتا بازی Gran Turismo 7

براساس اطلاعات جدیدی که فاش و منتشر شده، ممکن است نسخه‌ی تست بتای بازی Gran Turismo 7 به‌زودی منتشر شود.

چند ماه پیش سخنگوی شرکت سونی رسما تایید کرد به دلایل چالش‌های مربوط‌به توسعه‌ی بازی در دوران شیوع کرونا و درگیری جدی استودیوهای ژاپنی با این مسئله، عرضه نسخه هفتم از سری محبوب ریسینگ گرن توریزمو تا سال ۲۰۲۲ به تأخیر افتاده است.

حال کاربران وب‌سایت جی‌تی پلنت که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین انجمن‌های هواداری این سری شناخته می‌شود، با بررسی و کنجکاوی در صفحات بخش وب‌سایت اکسپرینس پلی استیشن موفق به کشف صفحه‌ اختصاصی نسخه‌ی بتای این بازی شده‌اند. این سایت در رویدادهای مختلف و در ازای انجام چالش‌های خاصی در هنگام عرضه‌ی بازی های بزرگی که قرار است به‌زودی روی این پلتفرم منتشر شود، آیتم های اختصاصی مانند آواتار و تم‌های مربوط‌به آن بازی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

اعضای این انجمن متوجه شدند در صفحه‌ی مربوط‌به بازی گرن توریزمو چالشی با نام "تست دسترسی بتای گرن توریزمو ایتالیا" وجود دارد که با انجام آن، کاربران موفق به دریافت کد بتای اختصاصی برای یک نسخه تست از این بازی خواهند شد. ظاهرا این کد فقط در کنسول PS5 قابل استفاده خواهد بود و همه‌ی اعضای شبکه‌ی پلی استیشن می‌توانند در این صفحه با تماشای تریلر معرفی بازی گرن توریزمو 7 از یوتیوب، کد اختصاصی خود را که به‌صورت 9012-5678-1234 خواهد بود دریافت کنند. البته مشخص است که کد فعلی به‌صورت موقتی فعال شده است و در صورت معرفی رسمی این نسخه‌ی بتا، باید دوباره این چالش را از ابتدا انجام دهید.

دیده شدن بتای بازی Gran Turismo 7 در سایت پلی استیشن

انتشار نسخه‌های بتا برای نسخه‌های قبلی این مجموعه هم اتفاق افتاده است. حدود دو هفته قبل از عرضه‌ی بازی Gran Turismo Sport در سال ۲۰۱۷ نیز یک نسخه‌ی دمو که شامل تعدادی از مودهای آنلاین بازی می‌شد برای کاربران پلی استیشن 4 عرضه شده بود. باتوجه‌به فاصله کوتاه میان عرضه‌ی نسخه بتا و نسخه‌ی نهایی آن بازی، می‌توانیم انتظار داشته باشیم تاریخ رسمی عرضه‌ی نسخه بتای احتمالی بازی Gran Turismo 7 نیز با زمان عرضه‌ی نسخه نهایی آن فاصله‌ی چندانی نداشته باشد. البته تمامی این گمانه‌زنی‌ها تا زمان اطلاع‌رسانی رسمی سونی قابل استناد نخواهد بود و باید منتظر انتشار جزئیات بیشتر از برنامه های استودیو پلی فونی دیجیتال برای انتشار جدیدترین نسخه از این سری پرطرفدار بمانیم.

بازی ریسینگ Gran Turismo 7 در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 5 و همینطور PS4 منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده