// دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۸

جمع‌آوری مبلغی قابل توجه برای امور خیریه در یک رویداد اسپیدران

در رویداد اسپیدران Summer Games Done Quick که به‌تازگی تمام شده، مبلغ نسبتا خوبی برای اهدا به سازمان خیریه پزشکان بدون مرز جمع‌آوری شده است.

رویداد یک هفته‌ای Summer Games Done Quick سال ۲۰۲۱ دیروز به پایان رسید و حالا خبر رسیده که این رویداد توانسته بیش از ۲.۸ میلیون دلار را برای امور خیریه جمع‌آوری کند. سامر گیمز دان کوئیک هرساله برگزار می‌شود و اسپیدرانرها در آن سعی می‌کنند رکوردهای اسپیدران را در بازی‌های مختلف جابه‌جا کنند. این رویداد البته هرساله به سازمان‌ها و خیریه‌های مختلفی کمک می‌کند و امسال تصمیم گرفته شده که مبلغ جمع‌آوری‌شده به پزشکان بدون مرز اهدا شود.

پزشکان بدون مرز یک سازمان غیردولتی فرانسوی است که به مردم کشورهای محروم، جنگ‌زده و آن‌هایی که دچار بلایای طبیعی و بیماری‌های همه‌گیر شده‌اند، کمک پزشکی می‌رساند. با درنظر گرفتن مبلغ جمع‌آوری‌شده در سامر گیمز دان کوئیک امسال، کل مبلغی که این رویداد تا به امروز برای امور خیریه جمع‌آوری کرده، به ۳۴ میلیون دلار می‌رسد.

یکی از اسپیدران‌های مهم رویداد امسال به بازی GeoGuessr مربوط می‌شد. در این بازی که در سال ۲۰۱۳ توسط یک متخصص فناوری اطلاعات سوئدی ساخته و منتشر شد، از عکس‌های گوگل استریت ویو استفاده شده و بازیکنان باید مکانی را که در بازی به آن‌جا سفر کرده‌اند، تشخیص دهند. در سامر گیمز دان کوئیک ۲۰۲۱ بازیکنی به نام Havrd توانست تمام مکان‌هایی را که بازی به او نشان داده بود، با دقت شگفت‌انگیزی تشخیص دهد. شما می‌توانید این اسپیدران را از لینک یوتیوب تماشا کنید.

علاوه‌بر‌این، در دسته‌بندی any percentage (در آن اسپیدرانر تنها باید بازی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمام کند و لزومی ندارد آن را صددرصد کند) بازی The Pokémon Black and White رقابتی سختی بین دو اسپیدرانر به‌نام‌های PulseEffects و Swiftalu درجریان بود. این اسپیدران جذاب و چهارساعته را در صورت تمایل می‌توانید از لینک یوتیوب تماشا کنید. همچنین اگر می‌خواهید نگاهی به تمام اسپیدران‌های انجام‌شده در سامر گیمز دان کوئیک امسال داشته باشید، می‌توانید به کانال یوتیوب این رویداد سر بزنید.

اگر به تماشای این نوع از محتوای ویدیو گیمی علاقه دارید، خبر خوب این است که در ماه‌هایی آتی قرار است دو رویداد اسپیدران بزرگ دیگر برگزار شود. اولین آن‌ها رویداد Flame Fatales است که شرکت‌کنندگان آن زنان هستند و بین تاریخ‌های ۱۵ تا ۲۱ اوت (۲۴ تا ۳۰ مرداد) برگزار می‌شود. همچنین در اوایل سال ۲۰۲۲ نیز رویداد Awesome Games Done Quick را در پیش داریم که از ۹ تا ۱۶ ژانویه (۱۹ تا ۲۶ دی) برگزار خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Euro Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده