نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۱

سازندگان The Medium دو بازی بزرگ در دست ساخت دارند

استودیو بلوبر تیم اخیرا اعلام کرده است دو بازی در دست ساخت دارد و هردو آن‌ها از بازی The Medium آثار بزرگ‌تری هستند.

مدتی پیش اعلام شد که استودیو Bloober Team (بلوبر تیم) ساخت سه بازی را در دست دارد. طبق اخبار پیشین، یکی از این پروژه با اسم رمز H20 شناخته می‌شد که درواقع دنباله‌ای برای بازی Layers of Fear محسوب می‌شد، دیگری Dum Spiro نام داشت که یک بازی درباره جنگ جهانی بود و داستان مردی جوان را تعریف می‌کرد که در یک گتوی (محله‌ی) یهودی-لهستانی اسیر شده است؛ و بازی سوم با نام Black به‌عنوان یک شوتر اول شخص ترسناک معرفی شده بود و داستانش به حمله بیگانگان مربوط می‌شد.

حال توماس گاولیکوفسکی، مدیر بازاریابی بلوبر تیم توضیحاتی درباره پروژه‌های این استودیو لهستانی به‌دست داده است. بر این‌اساس، بازی H20 به‌جای اینکه نسخه سومی برای مجموعه Layers of Fear باشد، درواقع Layers of Fear 2 (عرضه شده در سال ۲۰۱۹) بوده است. همچنین بازی Dum Spiro فعلا کنار گذاشته شده است، چرا که تیم توسعه معتقد است در حال حاضر نمی‌تواند محصولی ارائه کند که همزمان هم نسبت به موضوع بازی به‌شکلی مناسب نفوذپذیر باشد و هم به لحاظ تجاری ماندگار باشد. در نتیجه توسعه این بازی در حال حاضر متوقف شده است.

لوگوی استودیوی بلوبر تیم

بازی Black نیز در مراحل توسعه است، این پروژه اما دچار تغییراتی شده است. ایده اولیه این بازی، یعنی یک شوتر اول شخص ترسناک با داستانی مربوط‌به حمله بیگانگان کنار گذاشته شده است. بازی مذکور همچنان با اسم رمز Black‌ در دست توسعه است اما خود بازی با اطلاعات منتشرشده از آن تفاوت‌های بنیادین خواهد داشت و دستخوش تغییرات فراوانی شده است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، به‌دنبال آغاز همکاری بلوبر تیم با کونامی، شایعاتی مبنی بر ساخت ریبوت Silent Hill‌ توسط این استودیو لهستانی به گوش می‌رسد.

توماس گاولیکوفسکی در این‌باره صحبتی نکرده است، او اما از این گفته که بلوبر تیم در حال کار روی دو پروژه بزرگ است. دو پروژه‌ای که یکی‌شان در مراحل اصلی توسعه است و دیگری در مرحله پیش تولید قرار دارد؛ مدیر بازاریابی استودیو لهستانی تاکید کرد که هیچکدام از این دو پروژه با مضامینی که پیش از این در اینترنت به آن‌ها نسبت داده شد، ساخته نخواهند شد. نکته قابل‌توجه این است که هردوی این پروژه‌ها از بازی The Medium (مدیوم) بزرگتر خواهند بود؛ بازی The Mediumای که تاکنون بزرگ‌ترین محصول بلوبر تیم بوده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده