// دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۸

فهرست بازی های ژوئیه 2021 پلی استیشن Now

سونی در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۱ میلادی هفت بازی را به سرویس آنلاین پلی استیشن Now اضافه می‌کند؛ پنج بازی به‌صورت دائمی و دو بازی برای مدت‌زمان مشخص.

مشترک‌های سرویس پلی استیشن ناو سونی همواره به بیشتر از ۸۰۰ بازی ویدیویی دسترسی دارند؛ بازی‌هایی متعلق به کنسول‌های پلی استیشن 2، پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4. هزینه‌ی اشتراک سالانه‌ی سرویس پلی استیشن Now دقیقا ۵۹.۹۹ دلار است و می‌توان روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی از آن استفاده کرد.

این وسط آن بازی‌های پلی استیشن 2 و پلی استیشن 3 که روی سرویس آنلاین پلی استیشن Now قرار دارند، فقط به شکل استریم‌محور و با اینترنت قابل اجرا هستند. اما بازی‌های پلی استیشن 4 قرارگرفته روی سرویس پلی استیشن Now را می‌توان روی کنسول PS4 و کنسول PS5 سونی دانلود و تجربه کرد. البته کاربرهای کامپیوترهای شخصی این بازی‌ها را هم فقط می‌توانند از روی سرویس پلی استیشن Now با استریم و به شکل اینترنت‌محور اجرا کنند. راستی اگر مشترک پلی استیشن Now هستید و می‌خواهید یکی از بازی‌های مولتی‌پلیر قرارگرفته روی آن را تجربه کنید، به هیچ عنوان برای انجام این کار نیازی به اشتراک پلی استیشن پلاس ندارید.

بازی God of War پلی استیشن 4 سونی و لمس شدن یک درخت توسط کریتوس

حالا سونی اعلام کرد که بازی God of War استودیو سانتا مونیکا، بازی Olympic Games Tokyo 2020، بازی Nascar Heat 5، بازی Moving Out و بازی Nioh 2 به‌صورت دائمی و به شکل کامل در پلی استیشن Now قرار می‌گیرند. بازی Judgment شرکت سگا هم به سرویس پلی استیشن ناو می‌پیوندد و در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) آن را ترک می‌کند.

رقیب اصلی انحصاری پلی استیشن در جوایز سال ۲۰۱۸ میلادی یعنی بازی Red Dead Redemption 2 هم به سرویس پلی استیشن Now می‌آید و تا تاریخ ۱ نوامبر (۱۰ آبان) در آن باقی می‌ماند. برخلاف تمام بازی‌های دیگر سرویس آنلاین پلی استیشن Now، بازی Red Dead Redemption 2 قابل اجرا با اینترنت (استریم‌محور) نیست و برای اجرا باید روی کنسول پلی استیشن 4 یا کنسول پلی استیشن 5 دانلود شود.

هر هفت بازی ویدیویی نام‌برده فردا (۶ ژوئیه/۱۵ تیر) به سرویس آنلاین پلی استیشن Now اضافه می‌شوند. بدون شک این ماه را می‌توان یکی از شلوغ‌ترین ماه‌ها برای پلی استیشن ناو سونی به شمار آورد.


منبع PS.Blog
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده