// یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۱

آغاز تخفیف های تابستانی بتل نت با ۵۰ درصد تخفیف روی بازی‌ های چندنفره

به‌تازگی تخفیف‌های تابستانه فروشگاه بتل‌نت آغاز شده و شاهد تخفیف خوردن بازی‌های چندنفره این فروشگاه هستیم.

زمانی‌که وارد فصل تابستان می‌شویم، فروشگاه‌های مختلف تخفیف‌های متفاوتی را برای بازی‌های خود درنظر می‌گیرند تا کاربران بتوانند بازی‌های مورد علاقه خود را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنند. حال بتل‌نت هم وارد میدان شده و تخفیف‌های تابستانه خود را برگزار کرده است.

در جریان تخفیف‌های تابستانه بتل‌نت کاربران می‌توانند بازی‌های چندنفره از جمله Call of Duty: Modern Warfare، Overwatch یا World of Warcraft را با قیمت مناسبی خریداری کنند. همچنین بسته‌های الحاقی بازی‌ها هم تا سقف ۶۷ درصد تخفیف خورده است.

علاقه‌مندان می‌توانند بازی Call of Duty: Modern Warfare را با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنند که سال گذشته در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. همچنین Call of Duty: Black Ops Cold War، جدیدترین نسخه از مجموعه کالاف دیوتی هم با ۳۰ درصد تخفیف و قیمت ۳۶ دلار به‌فروش می‌رسد. 

Overwatch یکی دیگر از بازی‌هایی است که کاربران می‌توانن آن را با قیمت خوبی خریداری کنند. هم‌اکنون نسخه لجندری ادیشن این بازی با قیمت ۲۰ دلار و ۵۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد. البته اگر اهل زرق و برق و اسکین نیستید، می‌توانید نسخه استاندارد بازی را با قیمت ۱۵ دلار خریداری کنید. 

در انتها بد نیست نگاهی هم به تخفیف‌های World of Warcraft داشته باشیم. بسته الحاقی Shadowlands هم‌اکنون با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنند. همچنین باندل‌های دیگر این بسته الحاقی هم با ۲۵ درصد تخفیف به‌فروش می‌رسند. تمامی تخفیف‌های تابستانه فروشگاته بتل‌نت تا تاریخ ۲۰ تیر ماه (۱۱ ژوئیه) در دسترس قرار دارند. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده