// جمعه, ۱۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

دن هوزر، موسس راک استار ظاهرا مشغول ساخت یک بازی جدید است

بسیاری از گیمرها اعتقاد دارند که دن هوزر بزرگ‌ترین دلیل موفقیت استودیو راک‌استار طی چندین و چند سال بوده است. او سال قبل از راک‌استار گیمز جدا شد و حالا ظاهرا استودیو جدید خود را تأسیس کرد.

دن هوزر یکی از بزرگ‌ترین تهیه‌کنندگان و نویسندگان زنده‌ی دنیای بازی‌های ویدیویی است. او که راک استار را با برادر خود یعنی سم هوزر تأسیس کرد، سال قبل از‌ آن استودیو باشکوه جدا شد. خیلی‌ها هم این‌طور فرض کردند که این بازی‌ساز حدودا ۴۷ساله دیگر قرار نیست به صنعت بازی‌های ویدیویی بازگردد. انواع‌واقسام قسمت‌های مجموعه بازی Grand Theft Auto، بازی Bully، بازی Midnight Club: Los Angeles، بازی L.A. Noire و صد البته مجموعه بازی Red Dead Redemption همچون چند محصول دیگر، بدون دن هوزر نمی‌توانستند به جایگاه فعلی والای خود برسند.

اکنون به نظر می‌رسد که او بدون سروصدا یک استودیو بازی‌سازی جدید به اسم Absurd Ventures in Games را تأسیس کرده است. این شرکت بریتانیایی ظاهرا همین حالا یک بازی ویدیویی در حال ساخت دارد که دن هوزر کارگردان آن است. مطابق آخرین توصیف رسمی موجود از این شرکت که حدودا یک هفته‌ی قبل منتشر شده، Absurd Ventures in Games به خلق سرگرمی‌های نرم‌افزاری و تعاملی برای اوقات فراغت انسان می‌پردازد.

پوستر کاراکتر Sadie Adler / سیدی ادلر از Red Dead Redemption 2

اکنون باتوجه‌به عدم اعلام خبر رسمی از سوی دن هوزر مشخصی نیست که دقیقا این شرکت چه هویتی دارد یا چه‌قدر باید جدی گرفته شود. ولی بر کسی پوشیده نیست که دن هوزر هرگز اهل حضور جدی در فضاهای خبری عمومی و رسانه‌ها نبوده است. حتی مصاحبه‌های مفصل انجام‌شده با هوزر طی چند دهه‌ی گذشته واقعا انگشت‌شمار به نظر می‌رسند.

او که در سال ۲۰۲۰ میلادی و پس از ۲۲ سال کار در راک استار گیمز این استودیو را ترک کرد، شاید مثلا تا زمان معرفی اولین بازی استودیو Absurd Ventures in Games حتی وجود آن را به رسمیت نشناسد. سال گذشته تیک-تو به‌عنوان شرکت مادر راک استار از دن هوزر به خاطر زحمات وی تشکر کرد و گفت که از حالا به بعد سم هوزر ریاست کامل راک‌استار را برعهده دارد.


منبع ّIGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده