// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۵

ارتقا به نسخه PS5 بازی Greedfall برای کاربران PS Plus رایگان نخواهد بود

استودیو اسپایدر به‌تازگی اعلام کرده که کاربران نسخه پلی استیشن پلاس بازی Greedfall نمی‌توانند به رایگان آپدیت نسخه پلی استیشن 5 را دریافت کنند.

چند ماه پیش بود که بازی Greedfall به‌صورت رایگان دراختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار گرفت تا بتوانند جدیدترین ساخته استودیو اسپایدر (Spider) را تجربه کنند.

این در حالی است که به‌تازگی بسته الحاقی The De Vespe Conspiracy بازی Greedfall عرضه شده و در توییتر، شخصی از حساب کاربری گریدفال پرسیده که «آیا نسخه پلی استیشن پلاس بازی آپدیت رایگان را دریافت خواهد کرد؟» در جواب اعلام کرده که آپدیت به نسخه پلی استیشن 5 بازی برای کاربران پلی استیشن پلاس که درقدیم نسخه رایگان Greedfall را دریافت کرده‌اند، رایگان نخواهد بود.

نکته جالب‌تر این است که Greedfall روی سرویس Xbox Game Pass هم حضور دارد و کاربران این سرویس می‌توانند به‌رایگان نسخه نسل نهمی بازی برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس را دریافت کنند. این اولین‌بار نیست که یک استودیو اجازه ارتقای رایگان را به کاربران پلی استیشن پلاس نمی‌دهد. 

درگذشته هم شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، این سیاست را برای بازی Final Fantasy 7 Remake در دستور کار قرار داده بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده