// دوشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۶

شایعه: بازی هیدئو کوجیما و ایکس باکس ترسناک خواهد بود

پس از آن که جف گراب از رسانه گیمزبیت گفت که به‌زودی قرارداد کوجیما پروداکشنز و ایکس باکس مایکروسافت امضا خواهد شد، حالا یک اینسایدر فرانسوی اطلاعاتی بیشتر راجع به پروژه را منتشر کرده است.

جفری گراب، نویسنده‌ی ارشد بخش ویدیوگیمی رسانه ونچربیت به‌عنوان نخستین شخصی که خبر همکاری هیدئو کوجیما، خالق سری بازی متال گیر، پی. تی. و دث استرندینگ را منتشر کرد، دیگر شکی ندارد که قرارداد کوجیما پروداکشنز با ایکس باکس مایکروسافت امضا می‌شود. او می‌گوید که اصلا کیم سوئیفت، طراح شناخته‌شده‌ی سری بازی پورتال به این دلیل به مایکروسافت پیوست که هیدئو کوجیما پروژه‌ی عجیب Cloud محور خود را بسازد.

حالا SoulsHunt به‌عنوان یک اینسایدر (فرد آگاه از اخبار منتشرنشده) اطلاعات جدیدی راجع به این بازی هیدئو کوجیما را به اصطلاح لیک کرده است. او می‌گوید که کوجیما پروداکشنز به ساخت یک بازی ترسناک اپیزودیک با همکاری ایکس باکس مایکروسافت می‌پردازد. او می‌گوید که این دقیقا همان پروژه‌ای است که کوجیما قصد ساخت آن برای گوگل Stadia را داشت. وقتی گوگل ناگهان از بازی‌سازی به‌صورت کامل کنار کشید، فرصت لازم برای شکل‌گیری قرارداد ایکس باکس و هیدئو کوجیما به وجود آمد.

روح ترسناک لیسا در بازی سایلنت هیلز پی تی هیدئو کوجیما وسط راهرو خانه

البته که تمامی اطلاعات حاضر در این مطلب غیررسمی و بیرون‌آمده از ادعاهای افراد متفاوت هستند. ولی قطعا این افراد چند بار گزارش‌های درست را قبل از انتشار رسمی آن‌ها به گوش گیمرها رساندند و به همین خاطر رسانه‌ها حرف‌های آن‌ها را بازتاب می‌دهند. SoulsHunt می‌گوید که قرارداد این بازی ترسناک اپیزودیک منجر به خریداری کوجیما پروداکشنز توسط مایکروسافت نمی‌شود و هیدئو کوجیما همان‌گونه که همواره می‌خواست، استودیو خود را مستقل نگه می‌دارد. همچنین او می‌گوید که باتوجه‌به ماهیت اپیزودیک بازی که منجر به عرضه‌ی قسمت‌های گوناگون آن در زمان‌های مختلف خواهد شد، احتمالا پلی استیشن این پروژه را رد می‌کرد.

هیدئو کوجیما در سال ۲۰۱۴ میلادی با «تیزر قابل بازی» سایلنت هیلز کنسل‌شده، بسیاری از طرفدارهای ژانر وحشت را میخکوب کرد. در نتیجه قطعا بسیاری از گیمرها از مواجهه با یک بازی ترسناک جدید خالق متال گیر سالید به وجد می‌آیند.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده