نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۵

بازی جدید ویچر در WitcherCon معرفی نمی‌شود

با توجه به اطلاعات رسمی سایت ویچرکان، در این رویداد خبری از نسخه جدید بازی ویچر نخواهد بود.

مجموعه ویچر محبوبیت بالایی در بین گیمر‌ها دارد و علاقه‌مندان زیادی پس از انتشار نسخه سوم آن، چشم‌انتظار بازی‌های جدیدی از این مجموعه هستند. سی‌دی پراجکت رد قبلا اعلام کرده بود که ممکن است شاهد آثار دیگری از این مجموعه باشیم و حالا که سایبرپانک ۲۰۷۷ عرضه شده و آپدیت اخیر بازی هم مشکلاتش را تا حد زیادی رفع کرده، خیلی‌ها امیدوار هستند که توسعه‌دهندگان این استودیو دوباره سراغ ویچر بروند. 

با این حال به نظر می‌رسد که نباید در رویداد ویچرکان که ‍۱۸ تیر برگزار خواهد شد، منتظر اطلاعاتی در مورد بازی جدید ویچر باشیم؛ طبق توضیحی که در سایت رسمی این رویداد منتشر شده، در این مراسم که با همکاری نتفلیکس و سی‌دی پراجکت رد برگزار می‌شود، اطلاعات جدیدی از فصل دوم سریال ویچر ارائه خواهد شد و نمایش‌هایی از پشت صحنه تولید بازی‌ها و این سریال خواهیم داشت اما در این سایت واضح اعلام شده که نسخه جدیدی از بازی ویچر معرفی نخواهد شد. 

البته این خبر چندان هم شگفتی خاصی به‌حساب نمی‌آید؛ چرا که سی‌دی پراجکت رد چندی پیش اعلام کرد که هنوز مشغول کار روی سایبرپانک ۲۰۷۷ هستند و بخش زیادی از تیم توسعه استودیو، روی رفع مشکلات این بازی، بسته‌های الحاقی آن و همینطور نسخه‌های نسل نهمی تمرکز دارند. همچنین این استودیو اعلام کرد که در سال ۲۰۲۲، کار روی بازی‌های بزرگی را آغاز خواهند کرد و حتی اگر برنامه بعدی آن‌ها نسخه جدیدی از ویچر باشد، احتمالا پروسه ساخت آن حداقل تا سال ۲۰۲۲ آغاز نخواهد شد. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده