نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۲

غیرفعال شدن ماد‌های طرفداران در Halo: The Master Chief Collection

بعد از اینکه ابتدای این هفته قابلیت نصب ماد به‌صورت رسمی به بازی Halo: The Master Chief Collection اضافه شد، تعداد زیادی از مادهای ساخته شده به‌دست طرفداران روی این بازی غیرقابل استفاده شده است.

براساس گزارش وبسایت PCGamesN، قابلیت پشتیبانی رسمی از مادهای مجموعه‌ی The Master Chief Collection، موجب عدم سازگاری بازی با بیش از ۵۰ ماد ساخته شده توسط کاربران شده است. درواقع قبل از اینکه 343Industries اقدام به اضافه کردن قابلیت استفاده از مادها روی مجموعه بازی‌های Halo در پلتفرم پی سی کند، خود طرفداران روشی برای این کار پیدا کرده بودند، اما بعد از اضافه شدن رسمی این قابلیت، صفحه رسمی Halo MCC در وبسایت Nexus Mods شامل بیش از ۴۴ صفحه ماد است که حالا غیر قابل استفاده است.

البته شماری از توسعه‌دهندگان اعلام کردند که درحال حل این مشکل هستند. مادهای مذکور شامل موارد پرطرفداری مانند Halo Reach – The Ultimate Forge World و Halo 3: ODST Final Battle هستند که امکان تکمیل بازی به‌عنوان یک سرباز ODST را فراهم می‌کنند. همچنین مادی که آیتم‌های ماینکرفت (Minecraft) را به بازی اضافه می‌کند نیز در میان این موارد وجود دارد.

پوستر ‘Halo: The Master Chief Collection’

یکی از برجسته‌ترین مادهایی که در میان موارد تحت تأثیر این اتفاق وجود دارد، Halo Reach Covenant Campaign است که امکان مبارزه علیه انسان‌ها به‌عنوان یکی از نیروهای covenant را فراهم می‌کند. درواقع طرفداران می‌توانند با استفاده از این ماد، بازی را از دیدگاه شخصیت‌های منفی تجربه کنند.

TheForlornRaven یکی از سازندگان ماد برای بازی‌های هیلو، پستی درباره آپدیت رسمی 343 منتشر کرده که در آن نوشته شده تنها راه فعال کردن مجدد مادها، بازسازی کامل آن توسط سازنده است. البته گفته شده که استودیوی 343 نیز می‌تواند با ارائه‌ی یک ابزار مخصوص برای تبدیل این مادها، به تسهیل این کار کمک کند.

تهیه کننده مجموعه Halo: The Master Chief Collection اخیراً تأیید کرده که تیم توسعه‌دهندگان این بازی درحال آزمایش امکان افزایش تعداد بازیکنان در حالت چند نفره است. لذا گفته می‌شود آپدیت آینده این بازی می‌تواند تعداد بازیکنان در حالت مولتی‌پلیر را از ۲۴ به ۶۰ بازیکن افزایش دهد.

در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع nme
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده