نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۹

شایعه: اولین نمایش گیم‌ پلی بازی God of War 2 در رویداد بعدی پلی استیشن

براساس شایعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد سونی در حال آماده شدن جهت نمایش گیم‌پلی نسخه جدید بازی God of War در رویداد پیش‌روی پلی استیشن است.

اگر از طرفداران آثار پلی استیشن مخصوصا سری خدای جنگ (God of War) باشید، در جریان هستید که استودیوی سانتا مونیکا در حال توسعه نسخه جدید این مجموعه است. اثری که در آخرین رویداد پلی استیشن با نمایش یک تیزر کوتاه به‌صورت رسمی معرفی شد که گفته می‌شود احتمالا God of War: Ragnarok نام دارد و قرار است در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه شود. 

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش یکی از اینسایدرها در توییتر ادعا کرده است که در جریان رویداد آینده پلی استیشن سونی از گیم‌پلی قسمت جدید بازی God of War رونمایی خواهد کرد. این اینسایدر به‌تازگی مدعی شده که ساکر پانچ در حال ساخت بازی Ghost of Ikishima، بسته الحاقی داستانی Ghost of Tsushima (اثری شبیه‌به دو بازی Lost Legacy و Miles Morales) است. نکته قابل‌توجه این است که بازی Ghost of Ikishima نیز قرار است در جریان رویداد احتمالی Playstation Experience که براساس شایعات در تاریخ ۱۷ تیرماه (هشت ژوئیه) برگزار خواهد شد، معرفی شود.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید احتمالا از این موضوع مطلع هستید که پلی استیشن در حال حاضر ۲۵ پروژه انحصاری در دست ساخت دارد. پیش‌بینی می‌شود که احتمالا آثاری چون Death Stranding’s Director’s Cut، بازی God of War 2، بازی Ghost of Ikishima، بازی The Last of Us Remake یا پروژه جدید چندنفره استودیوی ناتی داگ در مراسم آینده پلی استیشن حضور داشته باشند.

البته نباید فراموش کرد که تمام این صحبت‌ها شایعات و احتمالات مطرح شده است و تا زمان تایید رسمی سونی نمی‌توان با اطمینان از صحت و درستی آن‌ها صحبت کرد.

حال نوبت شما است تا پیش‌بینی‌های خود از بازی‌هایی که در رویداد سونی و پلی استیشن حضور خواهند داشت را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingroute
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده