نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۳

گوریلا گیمز از سال ۲۰۱۸ مشغول کار روی یک پروژه مخفیانه است

ظاهراً پروژه ساخت یک بازی معرفی نشده به رهبری سایمون لاروش، کارگردان سابق بازی Rainbow Six Siege بیش از سه سال است که در استودیوی گوریلا گیمز در حال ساخت است.

استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) درحال حاضر سخت مشغول تکمیل پروژه بزرگ Horizon Forbidden West است که احتمالاً تا اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. اما همان‌طور که انتظار می‌رفت، به نظر می‌رسد که این شرکت سورپرایز دیگری را نیز پشت پرده در دست ساخت دارد. ظاهراً پروژه ساخت یک بازی معرفی نشده بیش از سه سال است که در این استودیو آغاز شده است.

همان‌طور که احتمالاً در میان اخبار شنیده بودید، سایمون لاروش که پیش از این سابقه کارگردانی بازی Rainbow Six Siege را برعهده داشت، اوایل سال ۲۰۱۸ به تیم توسعه‌دهندگان گوریلا گیمز پیوست. حالا به نظر می‌رسد که او از همان زمان کار خود را روی چیزی که در پروفایل لینکدین خود به‌عنوان یک پروژه‌ی معرفی نشده و «مخفیانه» توصیف می‌کند، آغاز کرده بود. در ادامه می‌توانید اسکرین‌شات پروفایل LinkedIn لاروش را را مشاهده کنید. جالب اینجا است که این بازیساز باسابقه دومین دوره حضور خود در استودیوی Guerrilla Games را تجربه می‌کند و پیش از این هم به مدت سه سال در این شرکت فعالیت کرده بود. او در این دوره بیشتر روی پروژه‌های مولتی‌پلیر از جمله Killzone 2 فعالیت داشت. لاروش در مدت حضور خود در استودیوی یوبیسافت نیز با بازی‌هایی مانند Watch Dogs 2، Splinter Cell Blacklist و... مشغول بود.

نمایی از بازی Killzone 2

البته که هنوز مشخص نیست لاروش و تیم توسعه‌دهندگان او دقیقاً روی چه چیزی کار می‌کنند، اما باتوجه به سوابق او در ساخت بازی‌های سبک چندنفره و البته سابقه‌ی فعالیت او در پروژه ساخت بازی Killzone 2، بسیاری امیدوارند که این پروژه‌ی مخفیانه، همان بازی جدید Killzone باشد. البته سال گذشته نیز اعلام شده بود که بازی Horizon Forbidden West المان‌های زیادی از سبک co-op را در خود جا داده و این چیزی است که پیش از این در این مجموعه دیده نشده بود. لذا ممکن است حتی یک پروژه جداگانه در این خصوص با رهبری لاروش در دست ساخت باشد. هرچند تمامی این موارد در حد گمانه زنی بوده و توسط هیچ منبعی تأیید یا تکذیب نشده است.

در هرحال این پروژه هرچیزی که باشد، حالا سه سال است که از زمان آغاز آن می‌گذرد و ممکن است به‌زودی اخبار بیشتری از آن منتشر شود.لذا تا انتشار اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید. در حال حاضر پروژه‌ی پیش روی گوریلا گیمز بازی مورد انتظار Horizon Forbidden West است که با ترکیبی جذاب از یک دنیای پساآخرالزمانی خوش آب و رنگ درکنار موجودات و دایناسورهای روباتیک بار دیگر نام استودیو گوریلا گیمز را به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های باکیفیت سونی مطرح خواهد کرد. 

در پایان نظرات خود را در این خصوص با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده