// جمعه, ۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۲

بخش نمایشی جدید از Dying Light 2 در هفته آینده

شرکت تک‌لند اعلام کرده که در هفته آینده شوکیس جدید بازی Dying Light 2 پخش خواهد شد و مدت زمان آن ۳۰ دقیقه خواهد بود.

Dying Light 2 را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار دانست که مدت زیادی از معرفی اولیه آن می‌گذرد و تابه‌امروز، فراز و نشیب‌های مختلفی را در روند توسعه پشت سر گذاشته است. 

در ماه می بود که شرکت تک‌لند (Techland)، سازنده و ناشر دایینگ لایت 2، یک شوکیس ۳۰ دقیقه‌ای از بازی Dying Light 2 در دسترس قرار داد و در جریان آن تقریبا شاهد یک سؤال و جواب با صداپیشه ایدن، قهرمان داستان بودیم. این در حالی است که به‌تازگی تک‌لند اعلام کرده که اپیزود جدید شوکیس این بازی با نام Dying 2 Know در در تاریخ ۱۱ تیر ماه (دو ژوئن) به‌وقت ایران برگزار می‌شود.

به بیان دقیق‌تر، کاربران در ساعت ۱۱:۳۰ قبل از ظهر روز ۱۱ تیر ماه می‌توانند شوکیس جدید بازی را ازطریق کانال توییچ شرکت تک‌لند تماشا کنند. هنوز اطلاعات دقیقی از این برنامه منتشر نشده است، اما باتوجه به تیزری که در سایت تک‌لند قرار گرفته، انتظار می‌رود شاهد معرفی زامبی‌ها و دشمنان داخل بازی باشیم. همچنین مشخص شده که مدت زمان این شوکیس ۳۰ دقیقه خواهد بود.

این در حالی است که گیم اینفورمر هم یک گزارش از گفت‌وگوی خود با تک‌لند در این راستا منتشر کرده و درجریان آن، مشخص شده که قسمت جدید Dying 2 Know احتمالا با محوریت گروه‌ها و فرقه‌های داخل بازی خواهد بود. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم تک‌لند چه مواردی را برای هواداران بازی Dying Light 2 درنظر گرفته است. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده