// جمعه, ۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۵

تجربه رایگان Overwatch و دو بازی دیگر برای کاربران ایکس باکس گیم پس آلتیمیت

اگر از مشترکین ایکس باکس لایو یا ایکس باکس گیم پس آلتیمیت هستید، به مدت سه روز می‌توانید Overwatch و دو بازی محبوب دیگر را به رایگان تجربه کنید.

معمولا مایکروسافت بازی‌های رایگانی را برای کاربران ایکس باکس لایو گلد تدارک می‌بیند تا در روزهای تعطیل در دسترس بازیکنان قرار بگیرد. حال شاهد رایگان شدن سه بازی برای کاربران ایکس باکس لایو گلد هستیم.

البته اگر از کاربران ایکس باکس گیم پس آلتیمیت روی ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هم باشید، قادر به‌تجربه‌ی این سه بازی خواهید بود زیرا کاربران آلتیمیت به اشتراک لایو گلد هم دسترسی دارند. از امروز تا یک‌شنبه ششم تیر ماه (۲۷ ژوئن) کاربران ذکر شده می‌توانند بازی‌های Saints Row 4: Re-Elected، Overwatch Origins Edition و Warhammer: Vermintide 2 را تجربه کنند.

اگر به‌دنبال یک بازی سرگرم کننده و خنده‌دار می‌گردید که سراسر شامل کارهای عجیب و غریب می‌شود، Saints Row 4: Re-Elected می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد؛ جایی‌که هدایت رئیس Saintها را برعهده گرفته که رئیس جمهور آمریکا هم به حساب می‌آید، اما حال باید جلوی حمله بیگانگان را گرفته و آن‌ها را نابود کند.

این در حالی است که علاقه‌مندان به بازی‌های رقابتی و شوتر اول شخص هم می‌توانند به‌سراغ Overwatch بروند. محصولی که پنج سال از عرضه آن می‌گذرد و بلیزارد اینترتینمنت به‌واسطه‌ی آپدیت‌های مختلف و رویدادهای متفاوت، ظاهر بازی را تازه و نو نگه داشته است.

سومین بازی، Warhammer: Vermintide 2 است که یک تجربه کوآپ چهارنفره دیوانه‌وار را ارائه می‌دهد. جایی که بازیکنان باید با موج‌های متفاوتی از دشمنان روبه‌رو شوند و از همه مهم‌تر، بازی در جهان وارهمر روایت می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده