// جمعه, ۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۳

فعال شدن کراس پلی بازی Borderlands 3

با آپدیت جدید بازی Borderlands 3، بازیکنان بازی روی تمامی پلتفرم‌ها می‌توانند درکنار یکدیگر بوردرلندز 3 را تجربه کنند.

درگذشته استودیو گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، سازنده بازی Borderlands 3، اعلام کرده بود که کراس‌پلی به این بازی اضافه خواهد شد. حال جدیدترین به‌روزرسانی بوردرلندز 3 در دسترس قرار گرفته و درکنار اضافه شدن کراس‌پلی شاهد آغاز رویداد The Revengence of Revenge of the Cartels هستیم.

با اضافه شدن کراس‌پلی، کاربران کامپیوتر (هم استیم و هم فروشگاه اپیک گیمز)، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، مک و گوگل استیدیا می‌توانند درکنار یکدیگر بازی Borderlands 3 را تجربه کنند. البته کراس‌پلی برای کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 دردسترس قرار نگرفته است.

با شروع رویداد The Revengence of Revenge of the Cartels، یک بار دیگر شاهد بازگشت جوی اولتراویولت و گرون گانگستری او هستیم. ازاین‌رو سائوریان مائوریس یک بار دیگر از شما می‌خواهد که عملیات‌های کارتل‌ها را از بین ببرید. بازیکنان هم در محیط‌های بازی اصلی و هم بسته‌های الحاقی، قادر به پیدا کردنن موارد ذکر شده هستند.

زمانی‌که به اندازه کافی Hideout Coordinates جمع‌آوری کردید، مائوریس یک پورتال را برای شما باز می‌کند تا به ویلا اولتراویولت رفته و با رئیس این گروه گانگستری مبارزه کنید. درانتها مشخص شده که کاربران به‌واسطه‌ی رویداد The Revengence of Revenge of the Cartels می‌توانند به آیتم‌های تزئینی جدیدی دست پیدا کنند و تا تاریخ ۱۰ تیر ماه (یک جولای) هم قادر به تجربه‌ی آن هستید. همچنین بد نیست اشاره‌ای هم به بازگشت سایر آیتم‌های تزئینی سال اول و دوم بازی داشته باشیم که می‌توانید ازطریق منوی بازی به آن‌ها دسترسی داشته باشید و ازطرفی، سقف سطح بازیکنان در بازی به ۷۲ رسیده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده