// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۱

شعله گرفتن آتش تئوری‌پردازی طرفدارها با انتشار یک عکس جدید از کوجیما

دستیار هیدئو کوجیما به‌تازگی تصویری از او را با متن «در حال فیلم‌برداری» به اشتراک گذاشت. انتشار همین تصویر برای شعله گرفتن آتش برخی از تئوری‌پردازی‌های طرفدارها کافی بود.

کوجیما پروداکشنز طی چندین و چند ماه اخیر به شایعات متفاوتی پیوند خورده است. خیلی‌ها می‌خواهند بدانند که خالق متال گیر، پی. تی. و دث استرندینگ برای بازی بعدی سراغ انجام چه کاری خواهد رفت. حالا دستیار هیدئو کوجیما یک تصویر از او با لیوانی به‌خصوص را در توئیتر قرار داد. وی می‌نویسد که هیدئو کوجیما در حال ضبط است. این حرف می‌تواند معانی متفاوتی داشته باشد. او می‌تواند یک ویدیو از خود ضبط کند تا مثلا در یک کنفرانس کنار تریلر بعدی بازی Death Stranding Director's Cut قرار بگیرد. در همین حین او می‌تواند در حال ضبط یک تریلر سینماتیک با تکنولوژی موشن کپچرینگ باشد. اصلا شاید به این خاطر که قرار است در استودیو با افراد بیشتری تعامل داشته باشد، از شیلد صورت استفاده کرده است.

تصویر جدید هیدئو کوجیما در کنار دو تصویر از یک مرحله خاص بازی ترسناک سایلنت هیل ۳ کونامی

هیچ‌کس نمی‌تواند به‌صورت رسمی حرفی در این رابطه بزند. ولی طرفدارهای سایلنت هیل با دیدن ظاهر لیوان به یاد مرحله‌ای از بازی Silent Hill 3 افتادند. بر کسی هم پوشیده نیست که تئوری‌های مربوط‌به زنده شدن سایلنت هیل هیدئو کوجیما همچنان در اینترنت به چشم می‌خورند. هرچند بلو باکس گیم استودیوز و حسن قهرمان به اشکال مختلف هرگونه ارتباط با کونامی، کوجیما و سایلنت هیل را رد کرده‌اند.

شاید هم براساس برخی از تصاویر دیگر هیدئو کوجیما در اینستاگرام، او فقط مشغول ضبط یک ویدیو برای معرفی کالاهای جدید فروشگاه کوجیما پروداکشنز باشد. آیا قرار است به‌زودی رویدادی مستقل برای ارائه‌ی اطلاعات کامل راجع به بازی Death Stranding Director's Cut برگزار شود؟ آیا هیدئو کوجیما در رویداد بعدی سونی حضور خواهد داشت؟ آیا ماجرا فراتر از از کات کارگردان دث استرندینگ می‌رود و مثلا به سایلنت هیل مربوط می‌شود؟ تک‌تک این‌ها پرسش‌هایی هستند که در این لحظه پاسخ رسمی و قطعی آن‌ها را نمی‌دانیم.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده