// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۹

علاقه ایکس باکس به ادامه مجموعه بازی Killer Instinct

فیل اسپنسر و مت بوتی بارها در رابطه با آینده‌ی مجموعه بازی Killer Instinct با یکدیگر صحبت کرده‌اند. ایکس باکس مایکروسافت مایل به انجام کارهایی در آینده با این سری است.

شاید مدتی باشد که خبر جدید بسیار بزرگی از سری بازی Killer Instinct مایکروسافت نشنیده‌ایم، اما این به‌معنی متوقف شدن مجموعه‌ی مورد بحث نیست. در نتیجه فکر نکنید که ایکس باکس به سری بازی Killer Instinct فکر نمی‌کند یا امید به ساخته شدن قسمت جدید آن وجود ندارد.

در یک گفت‌وگو با پادکست Dropped Frames که نخستین بار رسانه VGC راجع به آن گزارش تهیه کرد، فیل اسپنسر موضوع را به خوبی توضیح می‌دهد: «بازی‌های خوب بسیار زیادی در کاتالوگ ما وجود دارند که عاشق سر زدن به آن‌ها هستیم. واکنشی که بازگشت مجموعه بازی Killer Instinct با لانچ کنسول ایکس باکس وان دریافت کرد، خارق‌العاده بود. فقط این را می‌گویم که من و مت بوتی، رئیس استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس بارها راجع به سری بازی Killer Instinct با یکدیگر صحبت کرده‌ایم؛ در رابطه با اینکه دوست داریم در آینده با آن به کجا برویم.

سری بازی Killer Instinct نه‌تنها از ذهن ما که از قلب ما هم خارج نشده است. ما می‌خواهیم به انجام کارهایی با آن در آینده ادامه بدهیم». او در ادامه تاکید می‌کند که یافتن تیم درست و فرصت درست برای انجام چنین کارهایی بسیار مهم است. مایکروسافت به سری بازی Killer Instinct و طرفدارهای آن عشق می‌ورزد. پس اصلا و ابدا فکر نکنید که عدم عرضه‌ی یک بازی Killer Instinct در سال‌های اخیر نشان‌دهنده‌ی کوچک‌ترین بی‌میلی از سوی مایکروسافت بوده است.

بازی Killer Instinct سال ۲۰۱۳ میلادی توسط Double Helix ساخته شد. اما Double Helix توسط آمازون خریداری شده است. فصل‌های دوم و سوم آن بازی را استودیوهای بازی‌سازی Iron Galaxy ساختند که به خاطر پورت‌های معرکه‌ای از چند اثر کلاسیک کپکام همچون بازی Street Fighter 3: 3rd Strike Online Edition، بازی Marvel vs. Capcom Origins و بازی Darkstalkers شناخته می‌شود. شرکت Iron Galaxy گفت که اگر مجددا فرصت فعالیت در سری بازی Killer Instinct را داشته باشد، به انجام این کار فکر می‌کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده