// سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۶

احتمال انتشار بازی Judgement برای ایکس باکس گیم پس

حساب توییتری ایکس باکس گیم پس به‌تازگی تصویری منتشر کرده که احتمال اضافه شدن بازی Judgement را به این سرویس قوت می‌بخشد.

طرفداران Yakuza اگر می‌خواهند تمام بازی‌های این مجموعه را یک‌جا داشته باشند و تجربه کنند، در حال حاضر پلتفرمی بهتر از ایکس باکس گیم پس پیدا نمی‌کنند. این سرویس حالا میزبان تمامی بازی‌های یاکوزا است و حتی در جریان کنفرانس مشترک مایکروسافت و بتسدا اعلام شد که نسخه‌ی Yakuza: Like a Dragon در دسترس کاربران آن قرار گرفته است. دراین‌میان اما اسپین‌آف یاکوزا یعنی بازی Judgement روی گیم پس غایب بوده که به‌نظر می‌رسد این مورد نیز قرار است به‌زودی رفع شود.

توییتر رسمی ایکس باکس گیم پس به‌تازگی تصویری به اشتراک گذاشته که در آن نام ۲۸۰ کاراکتر ویدیو گیمی نوشته شده است. درمیان این اسامی نام تاکایوکی یاگامی نیز به چشم می‌خورد که روی آن خط خورده و به جایش درکنار آن نوشته شده «اوپسی ووپسی!» که در زبان انگلیسی زمانی به کار می‌رود که فرد خطای بامزه‌ای انجام داده است. یاگامی پروتاگونیست بازی جاجمنت است و این تصویر می‌تواند نشانگر تمام کاراکترهایی باشد که در بازی‌های موجود روی گیم پس حضور دارند. همچنین خط زدن نام کاراکتر اصلی جاجمنت می‌تواند به این معنا باشد که بازی هنوز روی گیم پس موجود نیست، ولی احتمالا به‌زودی اضافه می‌شود.

البته این‌ها فعلا در حد حدس‌و‌گمان است؛ ولی می‌دانیم که این اولین‌بار نیست که حساب توییتری ایکس باکس گیم پس از این دست سرنخ‌ها به‌دست طرفداران می‌دهد. این حساب برای مثال کارهای مشابه‌ای در زمان اضافه شدن بازی DOOM Eternal و Control به گیم پس انجام داده بود. همچنین اگر جاجمنت در راه گیم پس باشد، احتمالا پورت ریمسترشده‌ی آن به این سرویس اضافه می‌شود؛ پورتی که اخیرا برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و گوگل استادیا منتشر شد.

استودیوی Ryu ga Gotoku، سازنده‌ی جاجمنت در حال حاضر در حال ساخت دنباله‌ی آن است که Lost Judgment نام دارد و این بازی قرار است در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان عرضه شود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده