// سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۱

لغو ساخت بازی Tekken X Street Fighter

ساخت بازی Tekken X Street Fighter که برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ معرفی شد، بالاخره به طور رسمی کنسل شد.

 بازی Tekken X Street Fighter برای اولین بار حدود ۱۱ سال پیش در طی رویداد San Diego Comic Con در کنار بازی Street Fighter X Tekken استودیو کپکام معرفی شد. بازی Street Fighter X Tekken در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و نسبتا هم موفق بود اما بازی Tekken X Street Fighter هرگز عرضه نشد. طرفداران در گذشته توقف تولید این بازی را حدس زده بودند اما سرپرست سری بازی Tekken، کاتسوهیرو هارادا، در این حین اصرار داشت که این بازی هنوز در حال توسعه است اما می‌توان گفت که روند ساخت این بازی از همان زمان متوقف شده بود.

امروز ما به طور رسمی خبر کنسل شدن این بازی را شنیدیم. هارادا در جدیدترین قسمت برنامه Harada’s Bar، برنامه گفتگوی ویدئویی خود، گفت: «توسعه بازی متوقف شد اما ما حدود ۳۰ درصد کار را انجام دادیم. ما حتی حرکاتی را طراحی کردیم که در آکوما آنها را می‌بینید.»

هارادا در این باره افزود: «ما واقعاً سخت روی آن کار می‌کردیم، واقعاً هم همینطور بود. کاش ما می‌توانستیم مدل ها و موارد دیگر را به شما نشان دهیم. ما واقعاً مدل‌های خوبی داشتیم. من واقعاً می‌خواستم چان-لی را به شما نشان دهم. من می‌خواستم همه شخصیت‌ها را به شما نشان دهم. ما کاملاً از بابت این بازی مطمئن بودیم.» هارادا همچنین گفت که اگرچه دوست دارد مدل‌ها و تصاویر مفهومی تیم را به نمایش بگذارد، اما بدون اجازه کپکام این اتفاق شدنی نیست.

اگرچه این خبر خیلی تعجب آور نیست. هارادا قبلا بیان کرده بود که توجیه ساخت Tekken X Street Fighter با توجه به موفقیت بازی Tekken 7 دشوارتر است. او در این باره گفت:« به طور سنتی، چرخه زندگی یک بازی مبارزه‌ای بسیار کوتاه است. شاید یکی دو سال باشد و سپس باید دنباله آن را بسازید. اما بازی Tekken 7 بسیار موفق ظاهر شد و همچنین توانست بسته‌ی الحاقی نیز دریافت کند. این اتفاق انتشار یک بازی مبارزه‌ای دیگر را بسیار دشوارتر می‌کند زیرا بازی Tekken 7 هنوز هم بسیار خوب عمل می‌کند.»

کنسل شدن این بازی اتفاق ناراحت کننده‌ای است زیرا طرفداران در یک نظرسنجی توییتر در سال ۲۰۱۹ در مورد این بازی به هارادا گفتند که آن‌ها هنوز هم برای انتشار این بازی هیجان زده‌اند. با این حال لغو شدن این بازی به صورت رسمی باعث می‌شود طرفداران دیگر چشم انتظار این بازی نباشند. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده