نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۲

شایعه: احیای یکی از مجموعه های قدیمی EA در آینده‌ای نزدیک

گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد EA درحال برنامه‌ریزی برای رونمایی از یکی از مجموعه بازی‌های احیا شده‌ی خود در رویداد EA Play Live است.

الکترونیک آرتز برنامه دارد تا در روز ۲۲ ژوئیه (۳۱ تیر ۱۴۰۰) قسمت جدید رویداد اختصاصی EA Play Live را با محوریت بازی‌ها و اطلاعیه‌های جدید خود برگزار کند. البته تا هنوز خبر زیادی از جزئیات برگزاری این برنامه در دست نیست، به جز اینکه گفته شده استودیوی DICE درباره حالت جدید بازی Battlefield 2042 که در DICE LA توسعه داده می‌شود، بیشتر توضیح خواهد داد. ضمن اینکه انتظار می‌رود مطابق معمول همیشه، یک سری اخبار جدید از بازی‌های ورزشی EA نیز در این برنامه‌ها منتشر شود.

حالا به نظر می‌رسد که این ناشر بزرگ صنعت بازی، یک خبر هیجان انگیز دیگر هم برای طرفداران یکی از مجموعه بازی‌های سابق خود به همراه خواهد داشت. جف گراب، خبرنگار نشریه GamesBeat در جریان استریم اخیر خود که توسط VGC پوشش داده شده، اعلام کرده که الکترونیک آرتز به احتمال زیاد در جریان EA Play Live ماه آینده، قصد احیای یکی از آی پی‌های قبلی خود را دارد. گراب جزئیات بیشتری از این خبر را ارائه نکرده ولی ادعا می‌کند که قبلاً درباره این بازی صحبت کرده است.

اگر به بازی‌های EA که جف گراب اخیراً درباره آن صحبت کرده رجوع کنیم، به اظهارات او درباره بازی جدید EA Motive، سازنده Star Wars: Squadrons می‌رسیم که به‌گفته‌ی او EA قصد دارد با احیای این آی پی، طرفداران آن را خوشحال کند. به ادعای گراب، این بازی Mirror’s Edge نخواهد بود، لذا بسیاری از طرفداران عقیده دارند که منظور از این بازی، همان Dead Space است.

بازی‌های Dead Space، یک مجموعه‌ی ترسناک و در سبک بقا از استودیوی EA Redwood Shores است که اولین‌بار در سال ۲۰۰۸ برای پی سی، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شده بود. گلن اسکوفیلد سازنده این بازی در آن زمان گفته بود که برای خلق ترسناک‌ترین تجربه گیمینگ از بازی‌هایی مانند Resident Evil 4 و فیلم‌هایی مانند Event Horizon الهام گرفته است.

در هر حال حداکثر تا یک ماه دیگر متوجه می‌شویم که EA چه برنامه‌ای را برای بازی جدید خود در نظر دارد. تا آن زمان، می‌توانید آخرین اخبار مربوطه را با زومجی پیگیر باشید. در پایان نظرات خود را در این خصوص با ما در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده