// یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۰

افزایش ظرفیت سرورهای Battlefield 4 پس از محبوبیت دوباره این بازی

طرفداران بتلفیلد ظاهرا پس از پخش تریلر گیم‌پلی Battlefield 2042 به بخش چندنفره‌ی Battlefield 4 هجوم آورده‌اند و این باعث شده EA مجبور شود ظرفیت سرورهای این بازی را افزایش دهد.

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، تریلری که از گیم‌پلی بازی مورد انتظار Battlefield 2042 در کنفرانس مشترک مایکروسافت و بتسدا پخش شد، توانسته رضایت طرفداران بتلفیلد را بسیار جلب کند و انتظار را برای عرضه‌ی نسخه‌ی جدید این مجموعه سخت‌تر؛ چراکه آمار بازیکنان Battlefield 4 از آن زمان تاکنون افزایش چشمگیری داشته است. بتلفیلد 4 هم مانند بتلفیلد 2042 دارای حال‌و‌هوای جنگ‌های مدرن است. البته با این تفاوت که بتلفیلد 4 در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و وقایع آن در نسخه‌ای خیالی از سال ۲۰۲۰ جریان داشت، در حالی که در بتلفیلد 2042 قرار است به نسخه‌ای خیالی از ۲۰ سال دیگر سفر کنیم که در آن آمریکا و روسیه در پی بحران‌های جهانی به رویارویی مستقیم متوصل شده‌اند.

حال EA خبر داده که هجوم بازیکنان به بخش چندنفره‌ی بتلفیلد 4، آن‌ها را مجبور کرده تا ظرفیت سرورهای این بازی را افزایش دهند. مدیر جامعه EA دراین خصوص می‌نویسد: «ما از واکنش‌ها و هیجانی که شما (طرفداران) نسبت به نمایش اخیر بتلفیلد 2042 نشان دادید، شگفت‌زده شده‌ایم. از آن زمان تاکنون بسیاری از شما به سراغ بتلفیلد 4 رفته‌اید تا دوباره طعم یک جنگ همه‌جانبه را بچشید. ما در حال نظارت بر بخش چندنفره‌ی بازی بودیم که متوجه شدیم زمان انتظار در سرورهای بخش غربی آمریکا از دیگر بخش‌ها بسیار طولانی‌تر شده است. خبر خوب این است که ما ظرفیت سرورهای این بخش را افزایش داده‌ایم که درنتیجه شما کمتر انتظار بکشید و بیشتر بازی کنید.»

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ آیا شما هم در چند روز گذشته دوباره به سراغ تجربه‌ی بتلفیلد 4 رفته‌اید؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده