// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۶

تریلر گیم‌پلی Battlefield 2042 منتشر شد [E3 2021]

تریلر گیم‌پلی بازی Battlefield 2042 بالاخره پس از مدت‌ها انتظار در کنفرانس مشترک مایکروسافت و بتسدا منتشر شد و در آن شاهد نبردهای مدرن بازی در محیطی پر از شن هستیم.

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره تریلر گیم‌پلی جدیدترین بازی مجموعه‌ی بتلفیلد یعنی Battlefield 2042 در کنفرانس مشترک مایکروسافت و بتسدا منتشر شد. در این تریلر شاهد مبارزات آینده‌نگرانه بازی هستیم. برای مثال، می‌بینیم که نوعی هیلیکوپتر/هواپیما فوق‌پیشرفته در آسمان یکی از نقشه‌های پر از گرد‌و‌خاک بازی در پرواز است یا اینکه یک تانک سنگین با چتر به زمین می‌رسد. در محیط نقشه‌ای که در تریلر گیم‌پلی بازی نشان داده می‌شود، طوفان شن خودنمایی می‌کند که می‌توان حدس زد که این همان نقشه‌ی مصر بتلفیلد 2042 است.

مورد مهم دیگر در این تریلر گردباد قدرتمندی است که ظاهرا بر محیط بازی تاثیر قابل‌توجه‌ای می‌گذارد و هر چه را که نزدیکش باشد در خود می‌بلعد. همچنین به‌نظر می‌رسد زمانی که بازیکنان با اسفاده از لباس مخصوص پرواز در آسمان‌ها هستند، زاویه‌ی دوربین به حالت سوم‌شخص تغییر می‌کند. در کل پس از دو بتلفیلد با حال‌و‌هوای تاریخی، به‌نظر می‌رسد که خواسته‌ی بسیاری از طرفداران این مجموعه‌ی شوتر اول‌شخص برآورده شده و EA و DICE در Battlefield 2042 دوباره به سراغ فضای مدرن مانند Battlefield 3 و Battlefield 4 رفته‌اند؛ البته با این تفاوت که بتلفیلد جدید در آینده‌ی نه‌چندان دور و در دورانی اتفاق می‌افتد که آمریکا و روسیه چاره‌ای جز جنگ رودررو پیدا نکرده‌اند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Battlefield 2042 در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. ضمنا بازی احتمالا دارای نسخه‌ی بتای عمومی است که تاریخ انتشار آن در آینده مشخص خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده