نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۷

رضایت اسکوئر انیکس از عرضه Outriders روی گیم پس

عرضه بازی Outriders از روز عرضه روی ایکس باکس گیم پس به نفع اسکوئر انیکس تمام شده است.

شرکت اسکوئر انیکس عقیده دارد تصمیم آن‌ها مبنی بر عرضه بازی Outriders روی ایکس باکس گیم پس از روز عرضه، از لحاظ جلب بازیکن به نفع ایشان بوده است. بازی Outriders در تاریخ ۱۲ فروردین برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌ سی عرضه شد؛ همان‌طور که اشاره شد این بازی از همان روز عرضه در دسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس نیز قرار گرفت، اتفاقی که به سود اسکوئر انیکس تمام شده است.

یوسوکه ماتسودا، مدیریت اسکوئر انیکس در جریان گزارش مالی این شرکت گفته است با اینکه بازی در ابتدای راهِ عرضه مشکلاتی نظیر باگ‌های فنی داشته است اما ایشان باور دارند Outriders به‌عنوان یک مجموعه جدید آغاز خوبی داشته است. البته این صحبت‌ها در تاریخ ۲۳ اردیبهشت بیان شده‌اند اما به‌تازگی به زبان ترجمه پذیرترِ انگلیسی در دسترس رسانه‌ها قرار گرفته‌اند.

کاراکتر بازی Outriders در حال مبارزه با تفنگ های جذاب فانتزی

ماتسودا همچنین در صحبت‌های خود گفت: «علاوه‌بر این، ما همچنین از ضریب بسیار  بالای فروش دیجیتالی بازی شگفت‌زده شدیم و تعداد کاربران فعال نیز از انتظارات ما فراتر رفت. همچنین معتقدیم که در دسترس قرار دادن بازی Outriders از روز عرضه در ایکس باکس گیم پس نیز به نفع ما تمام شده است.» بد نیست به یاد بیاورید که اسکوئر انیکس چندی پیش اعلام کرد تعداد کاربران Outriders از ۳.۵ میلیون نفر گذشته است و این شرکت معتقد است Outriders می‌تواند به مجموعه بزرگِ بعدی آن‌ها تبدیل شود. این بازی همچنین یکی از شاخص‌ترین بازی‌های ترد پارتی بود که از روز عرضه در دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس قرار گرفت. 

شما کاربران زومجی درباره در دسترس قرار گرفتن بازی‌ها از روز عرضه در ایکس باکس گیم پس چه نظری دارید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده