// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶

نسخه کامل Baldur's Gate 3 در سال ۲۰۲۱ عرضه نخواهد شد

سوئن وینکه، مدیرعامل استودیو لرین، اعلام کرده که تا پایان سال جاری میلادی، بازی Baldur's Gate 3 از حالت دسترسی زودهنگام خارج نخواهد شد.

سال گذشته بود که نسخه دسترسی زودهنگام بازی Baldur's Gate 3 روانه بازار شد و در این مدت آپدیت‌های مختلفی در راستای رفع مشکلات موجود عرضه شده است. بااین‌حال، در ماه فوریه امسال بود که آخرین به‌روزرسانی مهم بازی در دسترس قرار گرفت و شاهد اضافه شدن کلاس Druid به بازی بودیم. 

این در حالی است که سوئن وینکه، مدیرعامل استودیو لرین، در مصاحبه اخیر خود با گیم اسپات اعلام کرده که بازی در سال جاری میلادی عرضه نخواهد شد. وی دراین‌باره می‌گوید: «ما واقعا در حال تلاش هستیم تا بازی را تا سال آینده کامل کنیم. قطعا در سال جاری میلادی شاهد عرضه Baldur's Gate 3 نخواهیم بود.»

تیم سازنده در تلاش است که جدا از رفع مشکلات نسخه ارلی اکسس، همزمان مابقی بازی را هم کامل کند تا تجربه‌ی نهایی، تجربه بی عیب و نقصی باشد. در ادامه مشخص شد که به‌روزرسانی بعدی که هنوز تاریخ عرضه‌ای برای آن درنظر گرفته نشده است، تغییراتی را روی المان‌های داخل بازی اعمال خواهد کرد. ازاین‌رو کاربران نباید انتظار اضافه شدن مورد خاصی مثل یک کلاس جدید باشند. وینکه در ادامه صحبت‌های خود افزود «این به‌روزرسانی است که روی بازخوردهایی که کسب کرده‌ایم، تمرکز دارد. این به‌روزرسانی بیشتر روی ویژگی‌های بازی تمرکز دارد تا اینکه شاهد محتویات تازه‌ای باشیم.»

برای مثال سوئن وینکه اعلام کرده بعضی از بازخوردها از سمت بازیکنانی بوده که با کاراکترهای Melee بازی را تجربه می‌کنند. آن‌ها بر این عقیده بوده‌اند که بازی گزینه‌های محدودی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و آزادی عمل لازم را ندارد. وینکه معتقد است وجود یک سری از آزادی عمل‌ها جزو موارد کلیدی یک کلاس مبارز در بازی‌های Dungeons & Dragons است. وی دراین‌باره افزود «در بازی‌های D&D، کلاس مبارز در بخش تمرینی و برای یاد دادن ویژگی‌های بازی به بازیکن مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین در بازی‌های رومیزی هم شاهد حضور این کاراکتر برای آموزش نحوه بازی کردن هستیم، اما در اینجا، خروجی به‌گونه‌ای است که بازیکن را با محدودیت مواجه می‌کند.»

درانتها مشخص شده که دراینده شاهد اضافه شدن حالت Game Master به بازی Baldur's Gate 3 هستیم؛ موردی که تیم سازنده برای Divinity Original Sin 2 هم از آن استفاده کرده بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا نسخه دسترسی زودهنگام Baldur's Gate 3 را تجربه کرده‌اید؟


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده