// چهار شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۶

دلیل اعلام نکردن نام رسمی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2

نینتندو درمورد اعلام نکردن نام رسمی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 در نمایش جدید بازی در E3 2021 توضیحاتی را منتشر کرده است.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 در E3 2019 به‌طور رسمی معرفی شد، اما از آن پس شاهد انتشار اخبار یا تصویر جدیدی از این بازی نبودیم. بالاخره شب گذشته نینتندو در اختتامیه رویداد خود در E3 2021 از تریلر جدید دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild رونمایی کرد.

Breath of the Wild 2 درواقع نام رسمی بازی نبوده، اما نینتندو هنوز کاملا آماده نیست که نام رسمی آن را اعلام کند. دلیل این کار این است که بازیکنان ممکن است ازطریق نام بازی آنچه را که ممکن است در بازی اصلی اتفاق بیفتد حدس بزنند.

بیل ترینین و نیت بیهلدورف در برنامه Nintendo Treehouse در مصاحبه‌‌ای با IGN در ارتباط با رویداد E3 2021 نینتندو و بازی‌های معرفی شده‌ی هیجان انگیز آن از جمله نسخه‌ی بعدی بازی The Legend of Zelda بیشتر صحبت کردند. نینتندو به‌طور رسمی این بازی را دنباله‌ی بازی Breath of the Wild می‌نامد. دلیل این کار این است که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 نام کامل‌تری خواهد داشت اما نینتندو هنوز آماده‌ی معرفی آن نیست.

ترینین در مورد دلیل این موضوع گفت: «در ارتباط با دلیل اینکه چرا ما از اعلام نام کامل بازی خودداری می‌کنیم، شما فقط باید منتظر بمانید. همان‌طور که می‌دانید نام‌ بازی‌های Zelda به‌نوعی مهم هستند. نام کامل بازی ممکن است اشاره‌ای به اتفاقاتی که ممکن است در ادامه‌ی داستان بیافتد، داشته باشد.»

بازی‌های گذشته زلدا دارای نام‌های مهمی بوده‌اند که یا به آیتم‌های مهمی مثل Windwaker و Ocarina of Time یا برای مثال در بازی Breath of the Wild به موضوعات و مفاهیم مهمی اشاره داشته‌اند. به‌نظر می‌رسد نام رسمی دنباله Breath of the Wild هرچه باشد، به نکته‌ای در مورد داستان ادامه‌ی بازی اشاره می‌کند.

نینتندو به IGN می‌گوید که آن‌ها عصبانی نیستند که مردم این بازی را با نام The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 می‌شناسند. این طبیعی است و از این گذشته بالاخره باید این بازی نامی داشته باشد. در ادامه شما می‌توانید چندین اسکرین‌شات از تریلر این بازی را ببینید.

زلدا در میان تاریکی

رویداد نینتندو در مراسم E3 2021 پر از اتفاقات هیجان انگیز و بازی‌های نوستالژیک بود. بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد و برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده