// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۹

بازی Cyberpunk 2077 در آستانه بازگشت کامل به فروشگاه پلی استیشن

بازی Cyberpunk 2077 بالاخره پس از ۶ ماه به فروشگاه پلی استیشن بازگشت. البته بازی هنوز برای خرید در دسترس نیست که احتمال می‌رود این مورد نیز به‌زودی برگردد.

از زمانی‌که سونی تصمیم گرفت بازی Cyberpunk 2077 را از فروشگاه پلی استیشن حذف کند، تقریبا ۶ ماه می‌گذرد و حال طبق جدیدترین اخبار، به‌نظر می‌رسد که این بازی اکشن نقش‌آفرینی بالاخره قرار است به‌زودی برای خرید روی پلی استیشن دوباره در دسترس قرار بگیرد. در ساعات گذشته کاربران پلی استیشن گزارش کرده‌اند که حالا دوباره می‌توانند سایبرپانک 2077 را به Wishlist خود اضافه کنند.

پس از این گزارش‌ها خبر آمد که کسانی که نسخه‌ی دیجیتالی سایبرپانک 2077 را قبل از حذف شدنش روی پی‌اس استور خریداری کرده بودند، حالا دوباره می‌توانند بازی را دانلود کنند. در حال حاضر تنها موردی که باعث می‌شود نتوانیم بگوییم سایبرپانک 2077 به‌طور کامل به فروشگاه پلی استیشن برگشته این است که بازی هنوز برای خریداران تازه در دسترس نیست و در صفحه‌ی بازی عبارت «به‌زودی می‌آید» به کاربران نشان داده می‌شود.

بازگشت Cyberpunk 2077 به فروشگاه پلی استیشن

البته به‌نظر می‌رسد سایبرپانک 2077 به‌زودی برای خرید دوباره روی فروشگاه پلی استیشن موجود می‌شود و این «به‌زودی» باتوجه‌به اخبار چند ساعت اخیر، ممکن است چند ساعت آینده تا چند روز آینده باشد. هروقت در چندوقت اخیر از تیم ساخت سایبرپانک 2077 در CD Projekt Red پرسیده می‌شد بازی چه زمانی به پلی استیشن استور بازمی‌گردد، آن‌ها جواب روشنی نمی‌دادند و می‌گفتند این مورد کاملا به تصمیم سونی بستگی دارد.

این در حالی است که سی‌دی پراجکت رد کمی پس از حذف بازی‌اش از فروشگاه پلی استیشن گفته بود آن‌ها و سونی به‌طور مشترک تصمیم به این کار گرفتند. البته این هرگز به این معنی نبوده که این استودیوی لهستانی نمی‌خواسته سایبرپانک 2077 به پلی استیشن بازگردد. حذف این بازی از پلتفرم‌های سونی نه‌تنها باعث کاهش درآمد سی‌دی پراجکت از این محل شده، بلکه روی فروش بازی در پلتفرم‌های دیگر هم تاثیر منفی گذاشته است.

حال اما به‌نظر می‌رسد با بازگشت Cyberpunk 2077 به فروشگاه پلی استیشن، یکی از مشکلات عمده‌ی سی‌دی پراجکت پس از عرضه‌ی این بازی حل شده و آن‌ها می‌توانند با خیال راحت‌تر به توسعه‌ی بسته‌های الحاقی و نسخه‌ی نسل نهمی آن بپردازند. درواقع به‌نظر می‌رسد که سونی استانداردهایی را برای سی‌دی پراجکت رد تعیین کرده بود و این استودیو بالاخره پس از ۶ ماه با رسیدن به سطح استاندارد مورد نظر توانست سایبرپانک 2077 را دوباره به یکی از پرکاربرترین پلتفرم‌های بازی برگرداند.

نظر شما کاربران زومجی درباره بازگشت سایبرپانک 2077 به فروشگاه پلی استیشن چیست؟ اگر هنوز بازی را تجربه نکرده‌اید، حالا تمایل دارید آن را روی پلی استیشن خریداری کنید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع The Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده