نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۸

احتمال برگزاری رویداد پلی استیشن در آینده نزدیک

یکی از اینسایدرهای شناخته شد ادعا کرده که سونی به‌زودی یک رویداد اختصاصی را برگزار خواهد کرد و از نمایش گیم‌پلی Final Fantasy 16 در این رویداد خبر داده است.

همان‌طور که حتماً تا الان در جریان قرار گرفتید، در هفته‌ی E3 قرار داریم و شرکت‌هایی مانند مایکروسافت، اسکوئر انیکس و یوبیسافت تاکنون برنامه‌های ویژه‌ی خود را در این رویداد برگزار کردند. علاوه‌براین، همچنان شرکت‌هایی مانند نینتندو، بندای نامکو و کپکام به‌زودی به ارائه‌ی برنامه‌های پیش روی خود خواهند پرداخت. به‌نوعی می‌توان گفت که اکثر شرکت‌های بزرگ صنعت بازی گرد هم آمدند تا طرفداران را از برنامه‌های آینده‌ی خود مطلع کنند. بااین‌حال، سونی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نام‌های این فهرست، برای سومین سال متوالی است که در E3 حضور ندارد؛ هرچند به‌نظر می‌رسد که شاید این به معنای ساکت ماندن تیم پلی استیشن در این روزها نباشد.

Navtra از اینسایدرهای مشهور پلی استیشن در ResetEra که تاکنون سابقه‌ی انتشار اطلاعات موثقی مانند معرفی بازی‌های Death Stranding: Director’s Cut یا Stranger of Paradise Final Fantasy Origin را داشته، در اظهارنظر جدید خود به احتمال برگزاری یک رویداد اختصاصی پلی استیشن در «یکی دو هفته‌ی آینده» اشاره کرده و نمایش گیم‌پلی Final Fantasy 16 به‌عنوان یکی از برنامه‌های این رویداد یاد کرده است.

علاوه‌براین، بازی‌های انحصاری دیگری هم وجود دارند که می‌توانند به‌عنوان نامزدهای حضور در این مراسم احتمالی مطرح شوند. از بازی‌های مورد انتظاری مانند God of War: Ragnarok گرفته تا نام‌هایی همچون Gran Turismo 7،Horizon Forbidden West و Forspoken که یک رویداد تابستانی می‌تواند فرصت مناسبی برای نمایش آن‌ها باشد. ضمناً در زمان معرفی نسخه Death Stranding: Director’s Cut وعده‌ی انتشار اطلاعات بیشتر در هفته‌های آینده نیز داده شده بود که می‌تواند با این ادعا در ارتباط باشد.

پوستر Final Fantasy 16

علاوه‌براین، عمران خان، از خبرنگاران و اینسایدرهای شناخته شده دنیای بازی نیز در استریم جدید کانال Fanbyte Media در توییچ، درباره بازی‌های هیجان انگیز و مهمی که به‌زودی برای کنسول نسل نهمی سونی معرفی خواهد شد، صحبت کرده بود. براساس گفته‌های ژورنالیست نشریه Kinda Funny، این بازی‌ها نه‌تنها طرفدارانی را که منتظر بازی‌های بیشتر برای کنسول PS5 بودند راضی می‌کند، بلکه یک تجربه واقعی از آنچه را که از نسل جدید کنسول‌های بازی انتظار می‌رود برای گیمرها به ارمغان خواهد آورد. 

البته که این خبر فعلاً جنبه‌ی یک شایعه را داشته و هیچ منبع موثقی تأیید یا تکذیب نشده است، اما به محض انتشار اطلاعات بیشتر می‌توانید اخبار مربوطه را از زومجی پیگیری کنید.

در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده