نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۶

برگزاری رویدادی دیگر توسط مایکروسافت طی روزهای آینده

درحالیکه زمان زیادی از رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا E3 2021 نگذشته است، مایکروسافت در نظر دارد آخر همین هفته یک رویداد با تمرکز روی استودیوهای خودش برگزار کند.

چنانچه رویداد شب گذشته ایکس باکس و بتسدا E3 2021 را تماشا کرده باشید، احتمالا همانند بسیاری از تماشای آن لذت برده‌اید. حال اما در جدیدترین اخبار بازی درصورتیکه رویداد ۹۰ دقیقه‌ای مایکروسافت برای شما کافی نبوده است، بهتر است بدانید که ردموندی‌ها برنامه دیگری هم تدارک دیده‌اند.

رویداد پیش‌روی مایکروسافت طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده قرار است پنج‌شبه همین هفته یعنی در تاریخ ۲۷ خردادماه (۱۷ ژوئن) راس ساعت ۲۱:۳۰ شب به وقت تهران برگزار شود. طبق اطلاعات منتشر شده این رویداد با هدف صحبت و گفت‌وگو با تعدادی از استودیوهای انحصاری مایکروسافت از قبیل نینجا تئوری، آبسیدین و Rare تدارک دیده شده است.

از استودیوهایی که تا این لحظه قرار است در این رویداد حضور داشته باشند می‌توان به استودیوی Double Fine، خالق بازی Psychonauts 2، آبسیدین، سازنده بازی The Outer Worlds 2، نینجا تئوری، توسعه‌دهنده بازی Hellblade 2 و همچنین استودیوی Rare، خالق بازی Sea of Thieves و بازی Everwild اشاره کرد.

باتوجه به اینکه در رویداد شب گذشته مایکروسافت خبری از نمایش و ارایه اطلاعات جدیدی از بازی‌ Hellblade 2 نبود، حال حضور و مصاحبه با استودیوی نینجا تئوری می‌تواند برای علاقه‌مندان جالب‌توجه و جذاب باشد.

حال نوبت شما است تا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص یک رویداد جدید توسط مایکروسافت را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده