نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۲

دانلود و تماشای باز پخش پوشش زنده زومجی از کنفرانس مایکروسافت و بتسدا E3 2021

شب گذشته زومجی پوشش زنده از کنفرانس مشترک مایکروسافت و بتسدا در E3 2021 داشت. اگر این کنفرانس را از دست دادید اکنون می‌توانید باز پخش این رویداد را دانلود و تماشا کنید.

E3 2021 از دیروز رسما آغاز شد و پس از آنکه دیشب شاهد برگزاری کنفرانس شرکت‌هایی چون یوبیسافت و دیوالور دیجیتال بودیم، امشب هم قرار است کنفرانس مشترک مایکروسافت و بتسدا برگزار شود؛ کنفرانسی که می‌توان آن را مهم‌ترین نمایش نمایشگاه هم دانست و قرار است در ۹۰ دقیقه، شاهد نمایش بازی‌های مختلفی باشیم.

به دلیل اهمیت بالای این مراسم، ما هم در زومجی آن را به‌صورت زنده و تصویری پوشش خواهیم داد. مراسم از ساعت ۲۱:۳۰ رسما آغاز خواهد شد و ما هم سعی خواهیم کرد تا کمی زودتر از این زمان، پوشش زنده خودمان را آغاز کنیم. شما از همین صفحه می‌توانید ویدیو پوشش زنده را در ادامه تماشا کنید. همچنین این پوشش، جدا از آپارات زومجی، از طریق صفحه اینستاگرام زومجی هم در دسترس خواهد بود. 

به‌روزرسانی: اگر رویداد را از دست دادید از پایین می‌توانید بازپخش برنامه شب ۲۳ خرداد را دانلود و تماشا کنید.

دانلود از آپارات

همچنین در کنار پوشش زنده و تصویری، تمام اخبار و تریلر‌های کنفرانس بتسدا و مایکروسافت را هم می‌توانید در زومجی بخوانید و تماشا کنید. پس امشب همراه ما باشید تا در کنار هم از کنفرانس این دو شرکت که شامل نمایش‌هایی از آثاری چون Halo: Inifnite خواهد بود، لذت ببریم. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده