// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰

بازی شوتر و بقا محور Pioner برای پی سی معرفی شد [E3 2021]

در رویداد پی‌سی گیمینگ شو از Pioner با انتشار تریلری رونمایی شد. این بازی شوتر اول‌شخص از مجموعه بازی .S.T.A.L.K.E.R الهام گرفته و دارای المان‌های ترسناک است.

طرفداران بازی‌هایی چون مجموعه‌ی Metro و .S.T.A.L.K.E.R. مشتاقانه منتظر عرضه‌ی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl در سال بعد هستند. بااین‌حال، دراین‌میان بازی‌های شوتر بقامحوری هم از دیگر استودیوهای اروپای شرقی وجود دارند که از این آثار الهام گرفته‌اند و در آینده روانه‌ی بازار می‌شوند. یکی از این بازی‌ها Pioner، جدیدترین ساخته‌ی استودیوی روسی GFA Games است که به‌تازگی در رویداد PC Gaming Show در E3 2021 معرفی شد.

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، بازی Pioner ترکیبی از چند سبک مختلف است و المان‌های ترسناک را با مبارزات اول‌شخص و مکانیک‌های نقش‌آفرینی درهم‌آمیخته است. بازیکنان در این بازی باید پایگاه امن خود را مدیریت کنند و از آن دربرابر انوع‌و‌اقسام موجودات مختلف دفاع کنند. علاوه‌بر این، در محیط بازی و بیرون از پایگاه پر از هیولاهای مختلف است که تهدیدی علیه شخصیت اصلی به حساب می‌آیند. Pioner همچنین میزبان نوعی حالت بازیکن دربرابر بازیکن است و مأموریت‌های کوآپ را نیز در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. سازندگان قول داده‌اند که در Pioner محتوای زیادی برای تجربه کردن وجود دارد. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Pioner به‌صورت انحصاری برای پلتفرم پی سی در حال ساخت است و هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد. البته سازندگان گفته‌اند برنامه دارند آن را یا در اواخر ۲۰۲۱ یا اوایل ۲۰۲۲ منتشر کنند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این بازی چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده