// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۵

بازی Guardians of the Galaxy به صورت رسمی معرفی شد [E3 2021]

استودیو بازی‌سازی Eidos-Montréal به معرفی بازی نگهبانان کهکشان مارول در کنفرانس اسکوئر انیکس پرداخت. این بازی ابرقهرمانی چند سال در دست ساخت بوده است.

نگهبانان کهکشان استودیو Eidos-Montréal و شرکت اسکوئر انیکس یک بازی تک‌نفره‌ی داستانی با دوربین سوم‌شخص خواهد بود. همچنین اسکوئر انیکس تایید کرد که بازی Guardians of the Galaxy در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصر عرضه می‌شود.

گیمر در بازی نگهبانان کهکشان فقط وظیفه‌ی کنترل پیتر کوئیلاستار لرد را برعهده دارد. اما تصمیمات او روی کارهای اعضای مختلف تاثیر می‌گذارند و وی می‌تواند از توانایی‌های اعضای مختلف تیم بهره ببرد. اسکوئر انیکس بازی Guardians of the Galaxy را به شکل مفصل نمایش داد تا گیمرها هم کات‌سین‌ها و هم گیم‌پلی نگهبانان کهکشان استودیو Eidos-Montréal را به تماشا بنشینند.

در همین حین جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ که از قبل راجع به این بازی صحبت کرده بود، به‌تازگی گفت که نگهبانان کهکشان از ابتدا قرار بود یک بازی تک‌نفره باشد؛ نه اینکه اسکوئر انیکس باتوجه‌به انتقادهای واردشده به بازی Marvel's Avengers بخواهد ناگهان بازی Guardians of the Galaxy را تک‌نفره کند.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع YT/Square Enix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده