نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۱

بازی The Outer Worlds 2 معرفی شد [E3 2021]

در جریان رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا E3 2021، مایکروسافت به‌صورت رسمی یک تریلر سینماتیک و کوتاه جهت معرفی بازی The Outer Worlds 2 را منتشر کرد.

سال ۲۰۱۹ بود که در نتیجه همکاری دو استودیوی آبسیدین و پرایویت دیویژن اثر نقش‌آفزینی روانه بازار شد که توانست کاربران زیادی را سمت خود جلب کند. اگرچه از زمان عرضه بازی The Outer Worlds حدود دو سال گذشته است، اما همواره تیم سازنده با پشتیبانی درست و انتشار بسته الحاقی توانسته است تعداد کاربران خود را هر روز زیادتر از قبل کند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، دقایقی پیش در جریان رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا E3 2021 مایکروسافت با انتشار تریلری به‌صورت رسمی از نسخه دوم این بازی تحت عنوان The Outer Worlds 2 رونمایی کرد. البته باید توجه داشته باشید که تمام اطلاعات موجود صرفا به همین تریلر سینماتیک مبهم و کوتاه خلاصه شده است و همان‌طور که راوی ویدیو نیز اشاره کرد بازی در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد. در ادامه شما را به تماشای این تریلر دعوت می‌کنم تا خود را برای روزهای آینده و اطلاعات بیشتر آماده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که اشاره شد تا این لحظه بازی The Outer Worlds 2 در مراحل ابتدایی ساخت خود قرار دارد و طبیعی است که تاریخ عرضه مشخصی نیز برای آن مشخص نشده باشد. حال اگر شما هم از طرفداران نسخه اول این بازی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص بازی The Outer Worlds 2 را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده