// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۵

احتمال انتشار بازی Back 4 Blood در روز عرضه روی ایکس باکس گیم پس

کاربری در ردیت از توضیحات زیر یک استریم زنده متوجه شده احتمالا بازی Back 4 Blood از همان روز عرضه در دسترس مشترکان سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت.

طبق جدیدترین اخبار، کاربری در ردیت اسکرین‌شات‌هایی از یک استریم زنده گرفته که در بخش توضیحات زیر آن نوشته شده بازی Back 4 Blood که به‌نوعی دنباله‌ی معنوی مجموعه‌ی Left 4 Dead محسوب می‌شود، از همان روز اول برای سرویس ایکس باکس گیم پس منتشر می‌شود. درواقع شمارشی معکوس برای شروع این استریم زنده دیروز جمعه به‌مدت کوتاهی در یوتیوب پخش شد که در توضیحات زیر آن نوشته شده بود: «Back 4 Blood ازطریق ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان پی سی به ایکس باکس گیم پس می‌آید.» گفتنی است که بازی Back 4 Blood در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) علاوه‌بر ایکس باکس و کامپیوتر، برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد.

Back 4 Blood که توسط استودیوی Turtle Rock ساخته می‌شود و ناشر آن بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر است، قرار است دو ساعت پس از کنفرانس مایکروسافت و بتسدا در E3 2021 نمایشی داشته باشد (۱:۳۰ بامداد دوشنبه ۲۴ خرداد). اگر خبر انتشار Back 4 Blood در روز عرضه روی گیم پس صحت داشته باشد، آن را می‌توان در راستای حرف‌های سال گذشته فیل اسپنسر دانست که گفته بود مایکروسافت قصد دارد بازی‌های ترد پارتی بیشتری را به گیم پس اضافه کند. Outriders بارزترین مثال برای آن است که در روز عرضه به سرویس اشتراکی گیم ایکس باکس اضافه شده است.

احتمالا انتشار بازی Back 4 Blood در روز عرضه برای ایکس باکس گیم پس

در حال حاضر تمام بازی‌های فرست پارتی ایکس باکس در روز انتشار به گیم پس اضافه می‌شود. بااین‌حال، بازی‌های ترد پارتی به‌جز مواردی خاص، چندوقت بعد به این سرویس راه می‌یابند. همچنین در خبر دیگر از گیم پس، لیز همرن، رئیس بخش پلتفرم‌ها و تجربه‌های ایکس باکس اخیرا درجریان یک ویدیوکنفرانس با اهالی رسانه و تحلیل‌گران به‌نوعی اشاره کرد که احتمالا مایکروسافت انواع ارزان‌تری از اشتراک سرویس ایکس باکس گیم پس را معرفی خواهد کرد.

او می‌گوید: «برای اینکه بتوانیم بازی‌ها و سرویس‌های خود را به افراد بیشتری در سراسر دنیا ارائه دهیم، باید خلاقانه عمل کنیم. ما داریم دراین‌باره تحقیق می‌کنیم که چگونه می‌توانیم مدل‌های جدیدی برای عضویت در گیم پس معرفی کنیم. درواقع منظورم این است که ما در حال حاضر می‌خواهیم خلاق و منعطف عمل کنیم تا بتوانیم لذت و خوشی را به جامعه‌ی بازیکنان در سراسر جهان منتقل کنیم؛ بازیکنانی که دارای دستگاه‌های مختلفی هستند، در کشورهای متفاوتی زندگی می‌کنند و وضعیت مالی مختلفی دارند.»

نظر شما کاربران زومجی دراین‌بار چیست؟ آیا به‌نظر شما گیم پس در آینده می‌تواند به سرویسی تبدیل شود که اکثر بازی‌های ترد پارتی در روز عرضه روی آن منتشر شوند؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده