// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۷

اعلام زمان آغاز بتا عمومی بازی Back 4 Blood

بالاخره مشخص شد که در چه تاریخی تعداد بیشتری از گیمرها می‌توانند تجربه‌ی بازی Back 4 Blood از استودیوهای بازی‌سازی Turtle Rock و شرکت برادران وارنر را امتحان کنند.

میان انواع‌واقسام بازی‌هایی که قصد داشتند دقیقا پا در کقش‌های سری بازی Left 4 Dead بگذارند،‌ شاید هیچ‌کدام از آن‌ها به اندازه‌ی بازی Back 4 Blood موفق به جلب توجه رسانه‌ها و گیمرهای علاقه‌مند به این جنس از کو-آپ‌ها نشده باشد. حالا می‌دانیم که حتی اگر بازی Back 4 Blood را پیش‌خرید نکرده‌اید، می‌توانید از تاریخ ۵ آگست/اوت (۱۴ مرداد) مشغول تجربه‌ی بتا عمومی آن شوید. هرچند اگر یکی از پیش‌خریدکنندگان این بازی شوتر اول‌شخص باشید، زودتر تجربه‌ی بتا جدید را آغاز می‌کنید. بازی Back 4 Blood در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از بازی Back 4 Blood و مخصوصا حالت PvP (بازیکن علیه بازیکن) آن کسب کنید، ساعت ۰۱:۳۰ بامداد روز دوشنبه، ۲۴ خرداد سراغ تماشای کنفرانس مطبوعاتی برادران وارنر بروید. سازندگان فعلا همراه‌با ارائه‌ی جدیدترین اخبار بازی Back 4 Blood یک تریلر کوتاه جدید را نیز تحویل گیمرها دادند که در آن می‌توان نبرد با موجودات ترسناک به‌خصوص به نام Ridden را مشاهده کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازیکن در بازی Back 4 Blood توانایی انتخاب از بین هشت نوع شخصیت را دارد و مشغول کشتن تعداد پرشماری از زامبی‌ها و هیولاها در کوآپ چهار نفری می‌شود. اما تنوع توانایی‌های گیمر قرار نیست پیروزی را برای او آسان کند. زیرا دشمنان شما هم از توانایی‌های متفاوت پرشماری بهره می‌برند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده