نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰

احتمال معرفی بازی A Plague Tale: Requiem در E3 2021

براساس شایعات و ادعاهای مطرح شده، احتمال زیاد در رویداد E3 2021 شاهد معرفی بازی A Plague Tale: Requiem خواهیم بود.

همانند بسیاری از رویدادهای دیجیتالی این چند سال اخیر، E3 2021 نیز از گزند افشاگری‌ها و شایعات در امان نمانده است. یکی از افشاکنندگان حوزه صنعت بازی‌‌های ویدیویی که در خصوص رویدادهای یوبیسافت فوروارد و ایکس باکس و بتسدا اطلاعات جالبی ارایه داده بود، اعلام کرده است که درکنار نمایش و معرفی آثار مورد انتظار و بزرگ، احتمالا بازی A Plague Tale: Requiem نیز معرفی خواهد شد.

در حالیکه تا این لحظه هنوز اطلاعات رسمی و تکمیلی ارایه نشده است، اما باتوجه به اینکه یکی دیگر از افراد فعال در این حوزه این موضوع را تایید کرده است، به‌نظر می‌رسد احتمالا تیم سازنده برنامه‌هایی تدارک دیده است. «ازطریق منابع در اختیارم می‌توانم به شما عرض کنم که حضور بازی A Plague Tale: Requiem صحت دارد. طبق اطلاعات موجود به‌نظر می‌رسد این بازی در رویداد ایکس باکس معرفی شده و از همان روز عرضه برای مشترکین سرویس گیم پس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.» (البته توجه داشته باشید که بازی برای دو کنسول پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیز روانه بازار خواهد شد). تاریخ انتشار بازی A Plague Tale: Requiem طبق شواهد برای سال ۲۰۲۲ میلادی برنامه‌ریزی شده است.

برای کاربران کنسول‌های نسل نهمی نیز نسخه ریمستر بازی A Plague Tale: Innocence در حال توسعه است. این بازی اکشن و ترسناک قرار است ماه آینده میلادی ازطریق سرویس پلی استیشن پلاس برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه شود. 

مقاله‌های مرتبط:

همان‌طور که می‌دانید تمام این صحبت‌ها درواقع شایعات و حدس‌وگمان‌های مطرح شده است و تا زمان شروع رویداد E3 2021 و تایید رسمی تیم سازنده نمی‌توان با اطمینان از درستی آن‌ها صحبتی کرد. حال نوبت شما است تا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص معرفی احتمالی بازی A Plague Tale: Requiem را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده