// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۲

تمایل ایکس باکس به تصاحب استودیوهای بیشتر

مت بوتی، رئیس استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس، در مصاحبه اخیر خود به جذب استودیوهای بیشتر توسط تیم ایکس باکس اشاره کرده است.

یکی از مواردی که مایکروسافت در دو سال اخیر در آن موفق بوده، خرید استودیوهای بیشتر در راستای گسترش استودیوهای فرست پارتی خود بوده است تا بتواند بازی‌های متنوع‌تری را به فهرست بازی‌های خود اضافه کند. 

این در حالی است که مت بوتی، رئیس استودیوهای ایکس باکس، در جلسه سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران، صحبت‌هایی را حول خریداری استودیوهای جدید ارائه کرد. وی دراین‌باره می‌گوید «ما به‌دنبال استودیوهایی هستیم که اعضای بزرگ، تیم‌های بزرگ و ایده‌های بزرگ را به فهرست استودیوها و بازی‌های ما اضافه کند.»

اینکه مایکروسافت به‌دنبال خرید استودیوهای بیشتری باشد، اصلا مورد عجیبی نیست، حتی پس از خرید بتسدا شایعات مختلفی حول خرید شرکت‌ها و استودیوهای دیگر توسط مایکروسافت منتشر شد. ازاین‌رو کاربران احتمال می‌دادند که شاهد خرید استودیو بیشتر باشیم و باید منتظر بمانیم و ببینیم که مایکروسافت چه مواردی را برای مخاطبان درنظر گرفته است.

کمتر از سه روز دیگر مایکروسافت کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2021 را برگزار خواهد کرد و احتمال می‌رود حول این محور اخبار بیشتری را شاهد باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ مخصوصا زمانی‌که الان بتسدا لاین آپ بازی‌های متنوعی دارد، شاید شاهد انحصاری‌های مختلفی باشیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده